اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

جوانان ایرانی پیشتاز عرصه نوع‌دوستی در جامعه هستند

خبرگزاری فارس: معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به وجود امدادگران جوان در هلال احمر گفت: جوانان ایرانی پیشتاز عرصه نوع‌دوستی در جامعه هستند.

جوانان ایرانی پیشتاز عرصه نوع‌دوستی در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد پیش از ظهر امروز در همایش «امدادگران جوان، داوطلبان یاری‌رسان» اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان، جمعیت جوان آن است و جوانان ایرانی نقطه اتکای نظام در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی، علمی و فناوری هستند.

وی افزود: خدمت صادقانه و بی‌منت، همراه با تعهد و تخصص خالصانه و البته با انگیزه، از ویژگی‌های جوانان ایرانی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: همین ویژگی‌ها و مؤلفه‌ها سبب شده است تا ردپای جوانان این مرز و بوم را در انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و امروز در تمام عرصه‌های علم و فناوری، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی ببینیم.

گلستانی‌فرد افزود: این ویژگی‌های منحصر به فرد سبب عصبانیت قدرت‌های استکباری و در راس آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است، لذا می‌بینیم هر روز به شکلی به مقدسات مسلمانان توهین می‌کنند یا ملت ایران را به خیال خام خود تحت فشار قرار می‌دهند.

وی گفت: از بزرگ‌ترین امتیازات انقلاب اسلامی ایران حضور جوانان در صحنه‌های مختلف است چراکه هر جا آنها حضور دارند نشاط و انرژی نیز وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان نقش اساسی جوانان در انقلاب اسلامی گفت: جوانان با ایثارگری‌ها و شجاعت از انقلاب اسلامی دفاع کردند تا به پیروزی رسید.

گلستانی‌فرد افزود: حضور بسیجی‌وار نیروهای داوطلب مردمی در هشت سال دفاع مقدس پیروزی را در جنگ تحمیلی به ارمغان داشت.

وی ادامه داد: تاکنون در هر عرصه‌ای که جامعه به یاری نیاز داشته است جوانان در راستای اهداف کشور حرکت کرده‌اند.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: جوانان ایران اسلامی در عرصه‌های علمی پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند و امروز شاهدیم که بسیاری از دانشمندان کشور را جوانان تشکیل داده‌اند.

گلستانی‌فرد با بیان اینکه جوانان در عرصه‌های فرهنگی، سازندگی، تولید، اجتماعی، سیاسی و داوطلبانه پیشتاز هستند، گفت: موضوع نوع‌دوستی و محبت از مهم‌ترین موضوعات دین مبین اسلام بوده و برجسته‌ترین آموزه‌های دینی توجه به همنوع است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول