اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

عملکرد نظارتی بر بازار آبادان ضعیف است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس با انتقاد از عملکرد نامطلوب اداره صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی آبادان گفت: نظارت بر بازار آبادان بسیار ضعیف است.

عملکرد نظارتی بر بازار آبادان ضعیف است

محمد سعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به گلایه‌مندی و گزارشات رسیده مکرر شهروندان از احتکار اجناس و تورم، نیاز است که اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبادان و مجمع امور صنفی نسبت به نظارت بر بازار منطقه دقت نظر بیشتری اعمال کند.

وی با بیان اینکه اداره صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی آبادان با عدم نظارت صحیح به نوعی تعطیل هستند، افزود: برخی واحدهای صنفی به بهانه بالا رفتن نرخ دلار، اقدام به کم‌فروشی و گرانفروشی کرده و با احتکار اجناس به مردم فشار مالی و اقتصادی وارد می‌کنند.

* احتکار بر گرانی اجناس می‌افزاید

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این روند غیرقانونی بوده و باید با نظارت و بازبینی اداره صنعت، معدن و تجارت همچنین مجمع امور صنفی شهرستان آبادان تجدید نظر و برخورد شود.

وی اضافه کرد: احتکار اجناس توسط سودجویان امروزه وضع بازار و وضعیت اقتصادی شهروندان را مختل کرده و روز به روز به گرانی‌های اخیر می‌افزاید.

* سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان نظارت مضاعف کند

انصاری خطاب به مسئولان استانی خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان چون همیشه باید با درایت و تیزبینی نسبت به مشکل پیش آمده در بازار این منطقه و نظارت مضاعف بر زیرمجموعه خود در شهرستان وارد شود.

* گرانی از میان برداشته می‌شود

وی در ادامه به گرانی‌ و تورم موجود در بازار سطح کشور اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط مجلس و دولت گرانی و تورمی که توسط سودجویان رونق پیدا کرده از میان برداشته شده و دست فرصت طلبان رو می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: در همین راستا اداره صنعت، معدن و تجارت می‌تواند با تقویت بخش نظارتی خود بیش از پیش زمینه‌های برخورد با کم‌فروشان، گرانفروشان و محتکران را فراهم کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول