اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هشترود:

دولت اقدامات عملی برای مهار تورم و گرانی انجام دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه هشترود گفت: در عین تقدیر و تجلیل از خدمات دولت انتظار می‌رود در رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم و کاهش تورم توجه خاص داشته باشد و اقدامات عملی برای مهار تورم و گرانی داشته باشد.

دولت اقدامات عملی برای مهار تورم و گرانی انجام دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار کرد: موفقیت برگزاری جنبش غیرمتعهدها نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی است.

وی حضور سران 120 کشور جهان در اجلاس را شکست دشمنان ایران علی‌الخصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی  دانست و افزود: سخنان مقام معظم رهبری نقشه راهی برای همه شرکت‌کنندگان در این اجلاس بود.

رشادی ادامه داد:‌ دستاورد بزرگ برگزاری موفق این اجلاس سیلی و تو دهنی محکمی به استکبار و صهیونیست‌ها بود که قبل از برگزاری آن تلاش می‌کردند این اجلاس را کمرنگ جلوه دهند.

وی اظهار کرد:‌ دشمنان تلاش می‌کردند که در طول اجلاس با ایجاد تنشی در کشور، این برنامه را زیر سؤال ببرند اما به لطف خدا بازهم ناکام ماندند.

خطیب جمعه هشترود همچنین در ادامه یاد و خاطره شهدای 17 شهریور را گرامی داشت و افزود: انقلاب اسلامی و آزادی ما امروز مدیون خون شهداست.

وی گفت: خون شهدای 17 شهریور درخت اسلام را آبیاری کرد.

رشادی گفت: شهدای 17 شهریور سند استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را با خون خویش امضا کردند و کاخ سیاه استکبار را سرنگون ساختند.

خطیب جمعه هشترود گفت: ما هم باید دنباله‌رو شده باشیم و با جان و دل از حکومت اسلامی دفاع کنیم در غیر این صورت شرمنده شهدا خواهیم شد.

رشادی خطاب به مسئولان هم گفت: شماها باید وظایف خود را به خوبی انجام دهید تا باعث تضعیف نظام نشوید که ما همه در مقابل خدا مسئول هستیم.

رشادی به حضور گسترده مردم در نماز جمعه هم اشاره کرد و گفت: حضور گسترده مردم در تمام مراسم‌های ملی و مذهبی باعث سرافکندگی دشمنان می‌شود و نماز جمعه نمایش اقتدار است.

وی حضور گسترده مردم و جوانان را نمایش اقتدار و مشت محکم بر دهان استکبار دانست.

رشادی در ادامه خطبه‌ها به مسئله گرانی هم اشاره کرد و افزود: مسئولان باید در حل این مشکل تلاش کنند تا نگذارند بیشتر از این مردم زحمت متحمل شوند و باید مسئله گرانی هر چه سریع‌تر حل و فصل شود.

انتهای پیام/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول