اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پاسخ استاندار ایلام به اظهارات خاتمی

تورم 50 درصدی را فراموش کرده‌اند/ لازم باشد آمارها را ارائه می‌کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام در واکنش به اظهارات رئیس جمهور سابق درباره مقایسه عملکرد دولت‌های گذشته با دولت فعلی گفت: برخی مسئولان دولت‌های پیشین، تمام خوبی ها را منسوب به خود می‌دانند.

تورم 50 درصدی را فراموش کرده‌اند/ لازم باشد آمارها را ارائه می‌کنیم

مجتبی اعلایی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ایلام در خصوص اظهارات اخیر یکی از روسای جمهور پیشین کشورمان اظهار داشت: به عنوان مثال اگر قرار است که پیشینیان ادعا کنند که در بخش انرژی هسته‌ای در زمان آنان کار شروع شده و یا در حوزه رشد علمی نیز در زمان آنان بوده پس چه کسی هسته تورم را کاشته که امروز ثمره آن را همه مردم می‌بینند.  

وی ادامه داد: در عملکردهای گذشته و فعلی نمی‌توان کسی تمام خوبی‌ها را به خود منتسب کند و بدی و اتفاق‌های بد را به دیگران نسبت دهد.

استاندار ایلام اضافه کرد: ما در اشل استانی موضوعات مطرح شده را قیاس می‌کنیم و بر اساس آمار و ارقام این اظهارات پاسخ می‌دهیم.

اعلایی تصریح کرد: این آمارها در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری و دیگر بخش‌ها موجود است که در صورت نیاز این اطلاعات و آمارها در اختیار خبرگزاری فارس برای انتشار و تنویر افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

استاندار ایلام گفت: به عنوان مثال روز گذشته در آیین افتتاح حوزه علمیه بانوان شرکت کرده و اعلام کردم که اعتبار یکسال گذشته استان به حوزه علمیه خواهران به اندازه تمام دوره‌های قبل بوده است. 

وی ادامه داد: مردم در همه شرایط و دوران‌های مدیریتی زندگی کرده و به خوبی و بهتر از دیگران همه موارد را درک می‌کنند، هیچگاه به لحاظ تاریخی موارد و مسائل را فراموش نخواهند کرد.

این مسئول اضافه کرد: شاید عده‌ای فکر کنند که از فراموشی مردم می‌توانند استفاده کنند اما به این سادگی نیست و مردم همه زمان‌ها را خوب به یاد دارند.

اعلایی تصریح کرد: مردم هیچگاه تورم نزدیک به 50 درصدی سال‌های قبل را فراموش نخواهند کرد اما به هرحال باید تلاش کرد که این کشور رو به پیشرفت و توسعه حرکت کند.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول