اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیدار تاکید کرد

لزوم برخورد با احتکار و جلوگیری از گران‌فروشی در جامعه

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیدار بر لزوم جلوگیری از گران‌فروشی و برخورد با احتکار در جامعه تاکید کرد.

لزوم برخورد با احتکار و جلوگیری از گران‌فروشی در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی طهماسبی پیش از ظهر امروز در جمع مردم و جمعی از طلاب قیدار اظهار کرد: یکی از اموری که موجب نگرانی مردم‌ می‌شود، موضوع گرانی است و مسئولان ذیربط باید دقت لازم را در کنترل این وضعیت داشته باشند.

وی با تاکید بر جلوگیری از گران‌فروشی و احتکار در جامعه افزود: متاسفانه برخی از افراد فرصت‌طلب اقدام به سودجویی از وضعیت موجود کرده و موجب نابسامانی قیمت‌ها در بازار می‌شوند.

امام جمعه قیدار تصریح کرد: مسئولان ذیربط در استان و به تبع آن در شهرستان باید با اقدامات لازم از فرصت‌طلبی این افراد جلوگیری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه قوه قضائیه نیز نقش مهمی در نظارت و برخورد با متخلفان دارد، اضافه کرد: این قوه باید به مقابله با افراد سوءاستفاده‌ کننده از وضعیت فعلی اقدام کنند.

طهماسبی در ادامه با اعلام انزجار از عمل زشت و موهن دشمنان در توهین به پیامبر اکرم‌(ص) تصریح کرد: این فیلم موهن آمریکایی صهیونیستی توهین به پیامبر اکرم(ص) نیست، بلکه توهین به دین اسلام است، چرا که دین اسلام به وجود مقدس حضرت محمد(ص) معنا پیدا کرده است.

وی با اشاره به تلاش‌های پیامبر در زمان جاهلیت برای پایداری دین اسلام افزود: دشمنان باید بدانند که با توهین به پیامبر اکرم (ص) نمی‌توانند، جلوی پیشرفت اسلام را بگیرند.

امام جمعه قیدار با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) مایه رحمت جهانیان است، افزود: رأفت، مهربانی و اخلاق از جمله ویژگی‌هایی است که پیامبر نماد و الگوی آن بودند.

وی همچنین با تاکید بر رعایت اخلاق در جامعه افزود: پیامبر اکرم(ص) الگوی بارزی از اخلاق بودند، که این امر می‌تواند زمینه‌ و الگویی برای رعایت اخلاق در جامعه باشد.

حجت‌الاسلام طهماسبی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر رعایت اخلاق در جامعه افزود: لازمه و توسعه پایدار و زندگی آرام‌بخش در جامعه در گرو انجام امر به معروف و نهی از منکر است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول