اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط تعزیرات حکومتی سیستان‌وبلوچستان

20 تن برنج احتکار شده در زاهدان کشف شد

خبرگزاری فارس: توسط تعزیرات حکومتی سیستان‌وبلوچستان، مقدار 20 تن برنج احتکار شده در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای زاهدان کشف شد.

20 تن برنج احتکار شده در زاهدان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان‌و‌بلوچستان، در پی وصول گزارش از اداره صنعت، معدن و تجارت و نیز شکایات مردمی از یک فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای در سطح شهر زاهدان، با حضور رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مورد نظر، بازدید و بازرسی از این فروشگاه به عمل آمد.

تخلف احتکار برنج به میزان 20 تن در این بازرسی کشف که به تشکیل پرونده و ارسال به اداره تعزیرات حکومتی زاهدان برای رسیدگی بیشتر و صدور رأی منجر شد.

* پلمب واحدهای صنفی متخلف در سطح شهر زاهدان

در راستای اجرای طرح ویژه پلمب و نصب پلاکارد بر سر درب واحدهای صنفی، روز گذشته تعداد چهار واحد صنفی متخلف اعم از دو واحد خواروبار فروشی، یک آرایشگاه زنانه و یک میوه‌فروشی در بلوار انقلاب شهر زاهدان پلمب که پس از اجرای مجازات، جریمه موضوع محکومیت دو فقره واحد صنفی متخلف وصول شده است که منجر به فک پلمب شده ولی واحدهای دیگر به دلیل عدم پرداخت جریمه همچنان پلمب هستند.

* محکومیت اتوبوس‌داران متخلف در تعزیرات حکومتی نصرت‌آباد

در پی کشف مقادیری کالای قاچاق شامل 20 دستگاه ماهواره و مقادیری پودر نیروزای قاچاق از دو دستگاه اتوبوس در ایست و بازرسی گلوگاه نصرت‌آباد و با شکایت گمرک زاهدان، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و به شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز مستقر در این گلوگاه برای رسیدگی و اعمال قانون ارسال شد.

شعبه یاد شده پس از انجام تحقیقات لازم و با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز تشخیص و مالکان اتوبوس‌های فوق را علاوه بر ضبط کالای کشف شده به پرداخت جزای نقدی دو برابر ارزش ریالی کالای مکشوفه قاچاق در حق دولت محکوم کرد.

* جریمه میلیونی برای مسافران اتوبوسی در ایرانشهر

در پی کشف مقادیری کالای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس در ایست و بازرسی شهرستان بزمان و با شکایت گمرک ایرانشهر، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و به شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی این شهرستان برای رسیدگی و اعمال قانون ارسال شد.

شعبه یاد شده پس از انجام تحقیقات لازم و با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و مالکان کالاهای قاچاق را که مسافر اتوبوس فوق بودند را علاوه بر ضبط کالای کشف شده، به پرداخت جزای نقدی بیش از 545 میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول