اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح نظارتی ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت

شناسایی انبار احتکار روغن نباتی در قم

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از شناسایی یک انبار روغن نباتی برای فروش با قیمت بالا توسط محتکران خبر داد.

شناسایی انبار احتکار روغن نباتی در قم

احمدرضا سمیعی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تاکید بر برخورد جدی و شدید با متخلفانی که کالایی را به قصد احتکار انبار می‌کنند، اظهار کرد: در طرح نظارتی ویژه‌ای که به مناسبت آغاز بازگشایی مدارس از 15 شهریور شروع شده است بازرسان و ناظران صنعت، معدن و تجارت یک انبار روغن نباتی را شناسایی کردند.

وی افزود: در این بازرسی مشخص شد که متخلفان به منظور احتکار نسبت به جمع‌آوری مقدار فراوانی روغن نباتی و فروش آن با قیمت گزاف در زمانی دیگر اقدام کرده‌اند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: در این انبار 3 هزار و 900 حلب پنج کیلویی و 965 حلب 16 کیلویی روغن نباتی سرخ کردنی، مایع و جامد کشف شد.

وی بیان کرد: پس از کشف این کالاهای احتکار شده پرونده تخلف برای متخلفان به ارزش 971 میلیون و 360 هزار ریال تشکیل و برای رسیدگی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول