اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آ‌باد:

مهار تورم حرکت مدبرانه می‌خواهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: مهار گرانی‌ها و تورم اخیر راهبرد مدبرانه‌ای می‌خواهد وگرنه با دعواهای سیاسی و رسانه‌ای مشکل حل شدنی نیست.

مهار تورم حرکت مدبرانه می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر پارس‌آباد اظهار داشت: ضرورتی ندارد مسئولان مشکلات و نارسائی‌های اقتصادی را به گردن هم بیندازند و تنها به تسویه‌حساب‌های شخصی گرایش پیدا کنند در حالی که مشکلات اقتصادی ایران با سیاست راهبردی نظام اسلامی و تعریف شده در افق 1404 قابل برطرف شدن است.

وی به آمیختگی جو روانی و تبلیغات منفی دشمن با این مشکلات اشاره کرد و ادامه داد: دنیای غرب سعی می‌کند فضای کشورمان را فضای هیجانی و کاذب در برخی از مسایل اقتصادی و فرهنگی نشان دهد در حالی که به فرموده مقام معظم رهبری ما با غلبه بر احساسات خود تصمیمی معقول می‌گیریم.

امام جمعه پارس‌آباد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت و از پلیس به عنوان نیروی ارزشی و آرام‌بخش جامعه یاد کرد و گفت: امروز پلیس ما ملبس به اعتماد و اطمینان مردمی است و هرگز این حیات طیبه را به وادی فراموشی نمی‌سپارد.

علوی همچنین روز دامپزشکی را نیز به فعالان این عرصه تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد با هوشیاری و مراقبت بیشتر دامپزشکان در تامین گوشت سالم مورد نیاز مردم در دستیابی به اهداف متعالی بکوشند.

وی همچنین مومنان نمازگزار را به پاسداشت ارزش‌های ماه ذیقعده و ذیحجه فراخواند و افزود: در حالی به اواخر ذیقعده رسیده‌ایم که باید در این ایام قدر فرصت‌های طلائی را در معرفت‌افزایی دانسته و با خلوص و عبودیت در ماه ذیحجه که ماه حقیقی در شناخت و معرفت الهی است به اخلاص و عبودیت دست یابیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول