اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

آبادان لبریز از ظرفیت پرورش ماهی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: این شهرستان با برخورداری از 50 کیلومتر کانال آبیاری لبریز از ظرفیت پرورش ماهی و میگو است.

آبادان لبریز از ظرفیت پرورش ماهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سیدحسین دهدشتی عصر امروز در جلسه کارگروه آبیاری و زهکشی که با حضور مسئولان شهری و استانی در سالن اجتماعات پالایشگاه این شهرستان پیرامون مسائل و مشکلات پیش‌روی این زمینه برگزار شد، اظهار کرد: در شهرستان آبادان 50 کیلومتر کانال آبیاری وجود دارد و این یعنی ظرفیت بسیار بالای منطقه برای پرورش ماهی و میگو که تنها باید از حالت بالقوه تبدیل به فعل شود.

وی افزود: تمام شرایط پرورش ماهی در این منطقه فراهم است و تنها با قطع‌بندی اراضی مربوطه و صرف هزینه حداقل می‌توان این مهم را تحقق بخشید.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود ظرفیت‌های بالای کشاورزی و شیلات در این منطقه می‌توان آبادان را به قطب اقتصادی مرتبط در این زمینه‌های تبدیل کرد.

وی اضافه کرد: در همین راستا مسئولان استانی و ملی باید تعامل و همکاری مطلوب داشته و اعتبارات مورد نیاز را اختصاص و البته مسئولان شهرستان را در ارائه راهکارهای مورد نیاز و پیش‌رو حمایت کنند.

دهدشتی بیان کرد: باید مراکز صنعتی و اشتغالزایی موجود در شهرستان را حفظ و از ظرفیت‌های بالقوه و در حال اجرای شهرستان در حد توان و با تمام وجود بهره برد تا از هدررفت سرمایه و نیرو جلوگیری شود.

وی در پایان اظهار کرد: باید زیرساخت‌های صید و صیادی، شیلات و پرورش ماهی و میگو را تقویت و در این راستا اشتغالزایی مؤثری ایجاد کرد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول