اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

مدیران ناکارآمد آبادانی آماده خداحافظی باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از دفتر فارس جنوب خوزستان گفت: برای تأمین انتظارات به حق مردم برخی مدیرانی که ناکارآمد هستند باید آماده خداحافظی باشند.

مدیران ناکارآمد آبادانی آماده خداحافظی باشند

محمدسعید انصاری امروز در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری فارس جنوب خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد: هیچکس حق ندارد براساس امیال شخصی، گروهی و حزبی خود نسبت به اعمال فشار برای تغییر مدیران توانمند اقدام کند.

وی گفت: در تغییر مدیران باید رضای خدا و مردم را در نظر گرفت و از شخصی‌نگری به شکل جدی پرهیز کرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اما این واقعیت انکارناپذیری است که برخی از مدیران موجود در آبادان نتوانسته‌اند انتظارات نظام و مردم را تأمین کنند لذا به نظر می‌رسد این عده خود باید اقدام به گماردن پست خود به افراد توانمندتر کنند.

انصاری در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که آیا در آینده‌ای نزدیک باید منتظر تغییرات جدی در سطح شهرستان آبادان باشیم تصریح کرد: اصلاح مدیریت‌ها و گماردن نیروهای کارآمدتر یکی از ضروریات است و در این خصوص هیچ شک و تردیدی نکنید.

وی گفت: ما مسئولیت تغییر و جابه‌جایی مدیران را برعهده نداریم اما ناتوانی برخی مدیران را به مدیران رده‌بالای کشور می‌رسانیم و در صورت عدم اصلاح مدیریت مربوطه مدیران ارشد باید پاسخگوی اعمال مدیران رده پایین خود باشند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی افراد که خواستار عدم اظهار نظر در خصوص مشکلات مردم به دلیل تامین خوراک رسانه‌ای برای رسانه‌های بیگانه گفت: اینکه برخی از رسانه‌های بیگانه ممکن است از اظهارات ما سوء استفاده کنند باعث سلب مسئولیت ما به عنوان موکلان مردم در انعکاس واقعیت‌های موجود نخواهد شد و ما با قدرت و براساس مصالح نظام و مردم مشکلات را بازگو خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: ما رسانه‌های معاند را نه به رسمیت می‌شناسیم و نه حاضر به پاسخگویی به آنها هستیم اما اظهار نظر و موضع‌گیری ما در خصوص مشکلات مردم در رسانه‌های مردمی و وابسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی جزو مسئولیت اساسی ماست.

انصاری گفت: مردم باید بدانند که نمایندگان آنها دیگر بیش از این تحمل مدیریت‌های ناکارآمد را ندارند و تغییر برخی مدیران در راستای تأمین مطالبات آنها است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول