اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هشترود:

دولت و مجلس اقدامات عملی برای مهار تورم انجام دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه هشترود با ببان یانکه تورم و گرانی مردم را نگران کرده و دولت و مجلس باید چاره‌ای برای حل این مشکل بکنند، گفت: مسئولان باید در حل این مشکل تلاش کنند تا نگذارند بیشتر از این مردم زحمت متحمل شوند.

دولت و مجلس اقدامات عملی برای مهار تورم انجام دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه هشترود اظهار کرد: تورم و گرانی مردم را نگران کرده و دولت و مجلس باید چاره‌ای برای حل این مشکل بکنند.

وی با اشاره به گرانی‌های صورت گرفته چند ماه اخیر در کشور افزود: دشمنان با تحریم ایران و رواج گرانی در کشور سوء قصد شومی دارند.

رشادی افزود: مردم ایران با توکل به خدا در مقابل تحریم‌های صورت گرفته خواهد ایستاد و دست به سوی اجانب و کشورهای بیگانه باز نخواهد کرد.

رشادی تلاش دولت را برای مهار تورم لازم و ضروری دانست و افزود: دولت باید بیشتر از این هم تلاش بکند تا جلوی تورم را بگیرد.

خطیب جمعه هشترود در ادامه به هفته دفاع مقدس هم اشاره کرد و گفت: سربلندی و آزادی ما امروز در گرو مرهون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدسی است.

وی خطاب به دشمنان گفت: آزموده را آزمودن خطاست و هشت سال در دوران جنگ و البته 34 سال است بعد از انقلاب اسلامی شماها این مردم را مورد آزمایش قرار می‌دهید و هر بار با شکست سنگین و پیروزی ایرانیان مواجه می‌شوید.

رشادی در ادامه به هفته نیروی انتظامی هم اشاره کرد و افزود: امنیت کنونی در کشور در سایه نیروهای نظامی و انتظامی است و ما مدیون آنها هستیم.

وی به تلاش‌های وافر و خستگی‌ناپذیر پرسنل خدوم نیروی انتظامی هم اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی پناهگاه امن مردم است.

رشادی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه هشترود بار دیگر هتک حرمت به ساحت مقدس نبی اکرم(ص) را محکوم کرد و خواستار مجازات عاملان تولید این فیلم موهن شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول