اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره خبر داد

پرداخت 651 مورد کمک هزینه جهیزیه به مددجویان خرم‌دره‌ای

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره از پرداخت 651 مورد کمک هزینه جهیزیه به مددجویان خرم‌دره‌ای خبر داد.

پرداخت 651 مورد کمک هزینه جهیزیه به مددجویان خرم‌دره‌ای

ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از اقدامات کمیته امداد در راستای حمایت از مددجویان این نهاد پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت کمک هزینه‌های ازدواج در راستای سهل و آسان‌سازی امر ازدواج در بین مددجویان صورت می‌گیرد، افزود: فراهم‌سازی شرایط ازدواج برای مددجویان موجب تشویق آنها به ازدواج می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه نبود امکانات و شرایط لازم برای ازدواج موجب بالارفتن سن ازدواج در بین مددجویان می‌شود، اضافه کرد: کمیته امداد با پرداخت کمک هزینه موجبات انجام ازدواج آسان را برای مددجویان فراهم کرده است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان در شرف ازدواج افزود: کمیته امداد شهرستان خرم‌دره قبل از پرداخت کمک هزینه‌های ازدواج اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی برای نوعروسان مددجو می‌کند.

احمدی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی ازدواج موجب ارتقای سطح آگاهی مددجویان این نهاد می‌شود، اضافه کرد: در این نوع از دوره‌های آموزشی نحوه برخورد با مشکلات زندگی، نحوه همسرداری به مددجویان حاضر در دوره آموزش داده می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پس از آغاز به کار دولت نهم و دهم تا مردادماه سال جاری 651 مورد کمک هزینه جهیزیه به مددجویان خرم‌دره‌ای پرداخت شده است، اضافه کرد: کمیته امداد شهرستان خرم‌دره در این زمینه 4 میلیارد و 602 میلیون ریال هزینه کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه تعداد کمک هزینه‌های جهیزیه پرداخت شده در دولت نهم و دهم افزایش چشمگیری یافته است، اضافه کرد: از زمان آغاز به کار کمیته امداد خرم‌دره تا قبل از آغاز به کار دولت نهم و دهم، 212 مورد کمک هزینه جهیزیه به مبلغ 518 میلیون ریال به مددجویان خرم‌دره‌ای پرداخت شده بود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول