اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شیروان خبر داد

اختصاص300 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به مددجویان شیروان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شیروان از صرف بیش از 300 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به واحدهای مسکونی مددجویان این نهاد خبر داد.

اختصاص300 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به مددجویان شیروان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان‌شمالی، قربان احمدی‌فر با بیان اینکه این اعتبارات صرف ساخت 30 واحد مسکونی شهری شده است، تصریح کرد: 15 واحد مسکونی از پروژه فوق پیشرفت فیزیکی 80 تا 90 در صدی دارد و باقی‌مانده واحدها نیز با پیگیری‌های این نهاد در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: پروژه ساخت واحدهای مسکونی شهری تا بهمن‌ماه سال جاری به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

احمدی‌فر در بخشی دیگر از سخنان خود به سهمیه پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان ویژه مددجویان در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال جاری ساخت 84 واحد مسکونی مهر در رأس برنامه‌های این نهاد قرار گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شیروان گفت: با توجه به اهمیت احداث مسکن برای خانواده‌های نیازمند زیر پوشش، این نهاد در تلاش است با احداث منازل مسکونی مددجویان به سلامت روحی و جسمی جامعه هدف کمک کند.

وی تصریح کرد: با تلاش و همت مسئولان این نهاد و با توجه به تأمین اعتبارات در سرفصل‌های مختلف سعی بر این است تا هرچه بیشتر محرومیت از این شهرستان کاهش یافته و آسیب‌ها نیز کم رنگ شود.  

احمدی‌فر خاطرنشان کرد: در حال حاضر شش هزار و 837 خانوار مددجوی در قالب 13 هزار و 784 نفر تحت پوشش کمیته امداد

امام‌خمینی شیروان هستند که از این میزان پنج هزار و 541 خانوار مشتمل بر 10 هزار و 452 نفر مستمری‌بگیر و از تمام مزایای کمیته امداد به جز مستمری و بیمه برخوردار هستند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول