اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان خبر داد

کمک 470 میلیون ریالی زنجانی‌ها به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از کمک 469 میلیون ریالی زنجانی‌ها به زلزله‌زدگان شمال غرب خبر داد.

کمک 470 میلیون ریالی زنجانی‌ها به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی

عیسی بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خانه انفاق یک مرکز نیکوکاری بوده و به منظور جذب کمک‌های نیکوکاران و حامیان آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف تاسیس این مرکز نیکوکاری، استفاده از ظرفیت استان در بحث کمک حامیان به مددجویان کمیته امداد بوده است، افزود: در دسترس بودن یک مرکز نیکوکاری به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی نیز از دیگر اهداف تاسیس خانه انفاق است.

مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در ادامه با اشاره به برخی از مبالغ کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری در قالب طرح طرح رحمت که به منظور جمع‌آوری کمک برای آزادسازی نیازمندان اجرا می‌شود، 22 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق جمع‌آوری شده است.

وی همچنین مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح ماعون را 80 هزار ریال عنوان کرد و افزود: همچنین در قالب طرح حج فقرا نیز 100 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق و در شش ماهه نخست سال جاری جمع‌آوری شده است.

بیات همچنین مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب نذورات قربانی را 3 میلیون و 600 هزار ریال اعلام کرد و افزود: در قالب طرح طرح صدقه برای امام زمان(عج) نیز یک میلیون و 375 هزار ریال در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان جمع‌آوری شد.

وی در ادامه با اشاره به جمع آوری کمک‌های مردمی در قالب طرح کوثر در خانه انفاق افزود: در قالب این طرح نیز در شش ماهه نخست سال جاری مبلغ 12 میلیون و 650 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان جمع‌آوری شده است.

مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی استان زنجان همچنین با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب صدقات در خانه انفاق افزود: در شش ماهه نخست سال جاری مبلغ 20 میلیون و 33 هزار و 150 ریال صدقه در خانه انفاق جمع آوری شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول