اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی:

اقتصاد مقاومتی نقشه راه تبدیل تهدیدها به فرصت است

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی تبعیت از منویات رهبری را مهم‌ترین عامل اقتدار و عظمت ملت ایران دانست و گفت: معظم‌له با طرح اقتصاد مقاومتی نقشه راه را برای تبدیل تهدیدها به فرصت ترسیم کردند.

اقتصاد مقاومتی نقشه راه تبدیل تهدیدها به فرصت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدعلی هاشمی در جریان سفر به شهرستان کامیاران، اظهار کرد: توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی همواره در سایه اتحاد و همبستگی ملت ایران و تبعیت از ولایت و رهبری نقش بر آب شده است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب در فکر براندازی نظام بوده است، تصریح کرد: دشمنان در طول 33 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی هر نوع توطئه‌ نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی علیه ایران اسلامی طراحی و اجرا کرده‌اند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: دشمن شکست خورده در جنگ سخت امروز می‌خواهد با تحمیل تحریم‌های اقتصادی ملت ایران را به زانو درآورد.

به گفته هاشمی، دشمنان نظام بعد از اینکه در حوزه‌های نظامی، جنگ نرم و حوزه‌های فرهنگی در رویارویی با ملت ایران دچار شکست شده‌اند امروز اقتصاد کشور را هدف قرار داده‌اند.

وی تصریح کرد: بدون شک هدف اصلی دشمنان از این تحریم‌ها فشار بر اقتصاد کشور، افزایش بیکاری و تورم و در نهایت ایجاد نارضایتی در جامعه است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور اضافه کرد: بدون شک درک و تحلیل دقیق از شرایط موجود و بسیج امکانات و منابع برای مقابله با این برنامه وظیفه همه کسانی است که خواهان عزت و سربلندی کشور هستند.

وی اظهار داشت: تحریم‌های اقتصادی دشمنان سخت‌تر از گاز شیمیایی و خردلی که در جنگ تحمیلی بر ملت تحمیل کردند، نیست و ملتی که با یاری خداوند متعال، همدلی و داشتن استراتژی صحیح از بحران‌های بزرگ عبور کند، این قدرت و ظرفیت را دارد که بتواند از تهدیدات موجود نیز عبور و آنها را به فرصتی برای ترقی و پیشرفت تبدیل کند.

هاشمی آسان‌ترین راه برای مقابله با تهدیدات دشمنان در عصر کنونی را تحقق منویات رهبری در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: با فرهنگ‌‌سازی و ایجاد باور همگانی در اقتصاد مقاومتی می‌توانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

به گفته وی، مردم در زمینه اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین نقش را دارند و رفتارهای اقتصادی مردم می‌تواند بهترین راه‌حل برای برون‌رفت از مشکلات باشد.

قائم‌مقام کمیته امداد کشور با بیان اینکه آسیب‌پذیری اقشار نیازمند و محروم در تحریم‌ها بیش از دیگر اقشار جامعه است، گفت: رسالت نهادهای حمایتی در شرایط کنونی سخت‌تر و حساس‌تر از گذشته خواهد بود.

به گفته وی، لازم است در شرایط کنونی با برنامه‌ریزی‌های اصولی و صحیح مانع از تحمیل فشار زیاد بر مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه شویم.

هاشمی تصریح کرد: شناسایی نیازمندان و اولویت‌بندی خدمات‌ در کمیته امداد به ویژه در شاخه‌ها در شرایط کنونی اقدامی ارزشمند برای جلوگیری از تحمیل فشار بر محرومین خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سایه منویات مقام معظم رهبری و اتحاد و همبستگی مردم و تلاش مسئولان زحمت‌کش نظام این توطئه دشمن نیز همچون دیگر توطئه‌های استکبار نقش بر آب خواهد شد.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول