اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی:

تبعیت از ولایت‌فقیه هیچ‌گاه کمرنگ نمی‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تبعیت از ولایت‌فقیه در بین مردم ایران اسلامی هیچ‌گاه کمرنگ نمی‌شود.

تبعیت از ولایت‌فقیه هیچ‌گاه کمرنگ نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی که در سالن امام علی(ع) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: افتخار داریم ملت ایران در تبعیت از رهبر هیچ وقت درنگ نکرده‌اند و در تمام لحظات تابع ولایت‌فقیه بودند.

وی با اشاره به ایجاد امنیت و آرامش توسط نیروی انتظامی، تصریح کرد: خدمتگذاری در نظام جمهوری اسلامی ایران برای تک تک ما جای شکرگزاری دارد.

جلال‌زاده افزود: ما این توفیق را داریم که زیر پرچم ولایت و در زعامت یک مجتهد و مرجع دینی و فقهی خدمت می‌کنیم و این توفیق کمی نیست.

وی بالاترین نعمت را امنیت عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران امنیت کامل برقرار است که این امنیت در سایه شجاعت نیروهای مسلح برقرار شده است.

جلال‌زاده بسیجی صفت بودن را از صفات اصلی فرماندهان نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: باید جذب سرمایه اجتماعی که همان مردم هستند را سرلوحه امور قرار دهیم.

وی با اشاره به موفقیت‌های ایران در زمینه‌های مختلف، اظهار داشت: این موفقیت‌ها را مرهون تلاش نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم هستیم.

جلال‌ز‌اده با تاکید بر تبعیت از ولایت‌فقیه، تصریح کرد: تبعیت از ولایت فقیه توسط تک تک مردم ایران اسلامی مورد توجه قرار داد.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به موفقیت‌های جوانان ایرانی در زمینه‌های مختلف، افزود: امروز جوانان ایران اسلامی در سطح ملی و بین‌المللی پیروز میدان هستند.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و سرافرازی قرار دارد، اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران با هدایت رهبر فرزانه انقلاب و با توسل به اصول مترقی انقلاب پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی می‌کند و ما هر روز شاهد موفقیت‌های جدید در عرصه‌های مختلف هستیم.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول