اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد

اشتغالزایی 6100 نفری کمیته امداد اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اردبیل گفت: در یک سال گذشته برای مددجویان کمیته امداد این استان 6 هزار و 100 شغل ایجاد شده است.

اشتغالزایی 6100 نفری کمیته امداد اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل بهروز زلالی در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اردبیل اظهار داشت: کمیته امداد با همراهی خوب بانک‌های عامل سال گذشته 16 میلیارد تومان از سهمیه 30 میلیارد تومانی خود را برای اشتغال مددجویان پرداخت کرد به طوری که امسال نیز همین روند پرداختی پیگیری می‌شود.

وی به پرونده‌های شکل‌ گرفته برای اشتغال مددجویان و اقشار نیازمند اشاره کرد و افزود: ما تمام پرونده‌های متقاضیان را با تامین ضمانت‌نامه تکمیل کرده و به بانک‌ها ارائه می‌کنیم به طوری که به جای پروانه کسب گاه جواز اشتغال صادر می‌شود تا در ضمانت پرونده اشتغال آنها مشکلی به وجود نیاید.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان داشت: کمیته امداد سال گذشته دستگاه برتر در بین 33 دستگاه اجرایی در بحث اشتغال و کارآفرینی شناخته شد و ما با مساعدت بانک‌ها با کمترین مشکل و نارسایی مواجه بودیم.

این مسئول ادامه داد: در یک سال گذشته 70 درصد تعهد اشتغال ما به ثمر نشسته است که امیدواریم امسال نیز بتوانیم با معرفی طرح‌ها و پرونده‌ها به بانک‌ها در این زمینه موفق عمل کنیم.

زلالی تصریح کرد: ما 6 میلیارد تومان از منابع داخلی و حدود 16 میلیارد تومان از منابع بانک‌ها تسهیلات پرداخت کردیم که مجموع پرداختی ما 22 میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تعهد اشتغال امسال را نیز 4 هزار و 848 نفر اعلام کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون برای یک هزار و 255 نفر امکان اشتغال فراهم شده است.

زلالی ادامه داد: ما بحث به ثمر نشستن طرح‌های اشتغالزا و نظارت مستمر بر طرح‌های اجرایی را در اولویت قرار دادیم به گونه‌ای که اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین انحرافی در پرداختی تسهیلات و اشتغال مقرر شده به وجود آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول با بیان اینکه بانک‌های عامل به 14 میلیارد تومان تعهد پرداخت تسهیلات خود عمل نکردند، افزود: بانک تجارت و کشاورزی تعامل مثبت و سازنده‌ای با کمیته امداد و پرداخت تسهیلات برای متقاضیان دارند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول