اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

اعطای بیش از 450 وام کارگشایی در کمیته امداد ملایر

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر از اعطای 452 وام کارگشایی از سوی کمیته امداد ملایر در شش ماهه نخست سال جاری به افراد نیازمند خبر داد.

اعطای بیش از 450 وام کارگشایی در کمیته امداد ملایر

علی کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اعطای 452 وام کارگشایی به افراد نیازمند در سال جاری اظهار داشت: سال گذشته اعطای این وام‌ها 78 مورد و به مبلغ 44 میلیون تومان بوده که امسال این رقم رشد بالایی داشته و 336 میلیون تومان وام به 452 نفر از افراد متقاضی پرداخت شده است.

وی مبلغ وام‌های پرداختی به متقاضیان را بین 500 تا یک میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: این وام‌ها بدون کارمزد است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر در ادامه به وام‌های خودکفایی در کمیته امداد اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 813 مورد وام خودکفایی نیز به مددجویان زیر پوشش این نهاد در شهرستان ملایر پرداخت شده که مبلغ این وام‌ها نیز بالای 2 میلیون تومان بوده است.

وی مبلغ پرداخت شده در راستای وام‌های خودکفایی را 2 میلیارد و 650 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: سال گذشته تعداد وام‌های خودکفایی 140 مورد با 930 میلیون تومان بوده است.

کولیوند اظهار داشت: شهرستان ملایر سال گذشته در زمینه درآمدها رشد بالایی داشته است و در زکات نیز شهرستان ملایر رتبه نخست استان همدان را دارد.

وی با بیان اینکه تعداد خانوارهای زیر پوشش این نهاد 6 هزار و 496 خانوار است، گفت: این خانوارها در قالب 12 هزار و 713 نفر هستند که از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند. 

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر در پایان سخنانش تصریح کرد: حدود 10 هزار نفر نیز به صورت موردی از خدمات کمیته امداد ملایر استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول