اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

بوستان اصفهان در قزوین افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: پروژه بوستان محلی اصفهان با اعتبار 4 میلیارد و 480 میلیون ریال و در راستای افزایش رفاه حال شهروندان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

بوستان اصفهان در قزوین افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، فرامرز صادقی اظهار کرد: پروژه بوستان محلی اصفهان با اعتبار چهار میلیارد و 480 میلیون ریال و در راستای افزایش رفاه حال شهروندان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را 97 درصد اعلام کرد و افزود: این بوستان به درخواست منطقه یک در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع در خیابان اصفهان انتهای کوچه شهید حسین‌آبادی در حال احداث است.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین با اشاره به هدف از احداث این بوستان بیان کرد: هدف از احداث بوستان محلی اصفهان فراهم کردن محیطی امن، راحت و زیبا برای تأمین بهینه اوقات فراغت ساکنان این منطقه است.

صادقی خاطرنشان کرد: تاکنون در این بوستان دو هزار مترمربع کف‌سازی، 700 مترمکعب بتن‌ریزی، 500 متر جدول‌گذاری، یک هزار و 500 مترمربع خاکریزی نباتی، یک هزار و 500 مترمربع زیرسازی به همراه تعبیه یک عدد آب‌نما انجام شده است.

انتهای پیام/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول