اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی مازندران خبر داد

افتتاح 3 طرح تیراندازی در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی مازندران از افتتاح سه طرح تیراندازی در استان خبر داد.

افتتاح 3 طرح تیراندازی در مازندران

علی رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری گفت: در هفته تربیت بدنی که ما در پیش داریم سالن‌های تیراندازی با اهداف ثابت در شهرستان‌های ساری، نکا و بهشهر افتتاح می‌‌شود.

وی در ادامه افزود: هیئت تیراندازی استان یکی از نمونه‌‌های هیئت‌هایی است که با توجه به حجم بالای کار در این هیئت افتخارات بزرگی را کسب کرده است.

رجبی خاطرنشان کرد: همانطور که در دین اسلام از تیراندازی بسیار یاد شده، در راس هیئت رئیسه فدراسیون تیراندازی هم آیت‌الله حائری شیرازی قرار گرفته و با بودن این روحانی روحیه ورزشی معنوی این فدراسیون بسیار بالا است.

این مسئول گفت: در مبحث بزرگ استعدادیابی مهم‌ترین انگیزه‌ای که می‌شود به علاقمند این رشته داد رفتار درست و تعامل داشتن با بازیکن است یعنی بتوانیم در مسئولان این رشته برخورد را در همین مبحث فرهنگ‌سازی کنیم.

رجبی ادامه داد: یعنی چطور با یک فرد هشت ساله تا 60 ساله برخورد مناسب داشت تا بازیکن انگیزه بیشتری داشته باشند و همین اخلاق را الگو خود کند.

رجبی در ادامه گفت: رشته ورزشی تیراندازی یک رشته پرهزینه است که با تدابیری که مسئولان فدراسیون در این بخش داشتند تا حدودی مشکلات در مبحث اسلحه کمتر شده است.

وی اضافه کرد: ما در تیم‌های ملی تیراندازی بیش از 10 ملی‌پوش را داریم که در اردوهای مختلف تیم ملی حاضر بوده تا خود را برای مسابقات بین‌المللی و جهانی که در پیش داریم آماده می‌کنند.

مسئول هیئت تیراندازی استان مازندران ادامه داد: بیشترین میادین اهداف پروازی را در کشور، استان مازندران دارا است.

مسئول هیئت تیراندازی استان مازندران در پایان اذعان داشت: بنده از تمامی مسئولان تقاضامندم که این ورزش را تنها نگذارند چرا که مدال‌های خوب و جهانی را ورزشکار کسب کردند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول