اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

3 طرح هادی در روستاهای قاینات افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سه طرح هادی در روستاهای باراز، اکبریه و مزدآباد شهرستان قاینات مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

3 طرح هادی در روستاهای قاینات افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قاینات در مراسم افتتاح طرح‌های هادی روستاهای باراز، اکبریه و مزدآباد این شهرستان اظهار کرد: طی سال‌های گذشته به ویژه در دولت نهم و دهم در بحث ساخت و ساز، اقدامات عمرانی و مبلمان روستایی توجه خاصی صورت گرفته است.

محمدرضا میرزایی ادامه داد: طرح هادی یکی از طرح‌هایی است که با انجام و اجرای آن چهره روستاها تغییر کرده و سبب ایجاد یک مبمان زیبا در سطح روستاها می‌شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح هادی روستای باراز 500 متر بازگشایی مسیر، 450 متر مکعب عملیات خاکی و جابه‌جایی 32 اصله تیر برق انجام شده است، تصریح کرد: اجرای سنگ‌فرش به متراژ یک‌هزار و 650 متر مربع، زیرسازی و آسفالت به میزان 3 هزار و 100 متر مربع و پیاده‌روسازی و محوطه‌سازی به متراژ 325 متر مربع از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قاینات افزود: برای اجرای این پروژه یک‌میلیارد و 460 میلیون ریال هزینه شده است.

میرزایی در ارتباط با طرح هادی روستای مزدآباد این شهرستان اظهار کرد: این طرح از سال 88 آغاز شده و برای اجرای آن اقداماتی از قبیل انجام یک‌هزار و 260 متر کانیوو سنگی و 6 هزار و 150 متر مربع زیرسازی و آسفالت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 44 میلیون ریال انجام شده است.

وی، انجام 9 هزار و 850 متر مربع زیرسازی، 3 هزار و 500 متر مربع آسفالت، 500 متر طول کانیوو سنگی و 500 متر طول جدول تک سنگی را از جمله اقدامات مهم انجام شده به منظور اجرای طرح هادی روستای اکبریه قاینات عنوان کرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قاینات گفت: برای اجرای طرح هادی روستای اکبریه این شهرستان اعتباری معادل 975 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول