اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

10 هزار واحد مسکن مهر آماده افتتاح است

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت:‌ 10 هزار واحد مسکن مهر در حال حاضر در حال افتتاح است که با پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی ظرف 15 روز آینده با تکمیل نواقصات احتمالی به بهره‌برداری می‌رسد.

10 هزار واحد مسکن مهر آماده افتتاح است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری عصر امروز در جلسه شورای مسکن و حمل و نقل استان اردبیل اظهار داشت: تعهد ما در مسکن شهرهای بالای 25 هزار نفر تولید 38 هزار واحد بوده که تاکنون هشت هزار واحد به بهره‌برداری رسیده و 10 هزار واحد نیز آماده افتتاح می‌باشد.

وی تصریح کرد: چهار هزار واحد تا پایان آذرماه و پنج هزار واحد نیز تا اسفندماه تکمیل شده و 12 هزار واحد باقی‌مانده نیز قرار است نیمه اول سال آینده به صورت کامل تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

حیدری در مورد آخرین وضعیت راه روستایی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز در این زمینه خاطر نشان کرد: 115 کیلومتر از راه‌های روستایی و فرعی در سال‌های اخیر آسفالت شده و شاهد روکش آسفالت 66 کیلومتر راه اصلی و فرعی و احداث هشت کیلومتر بزرگراه، 11 کیلومتر راه اصلی و 40 کیلومتر راه فرعی بودیم به طوریکه هفت کیلومتر بهسازی راه فرعی نیز در این مدت صورت گرفته است.

این مسئول از احداث 51 دستگاه پل در نیمه اول امسال خبر داد و اضافه کرد: در همین مدت 161 هزار متر مربع لکه‌گیری اصولی جاده‌های استان انجام شده است.

وی از به مناقصه رفتن 80 کیلومتر بزرگراه اردبیل – فیروزآباد و همچنین فعال بودن چهار قطعه راه خلخال – پروچ خبر داد و بیان کرد: تا آخر امسال سعی می‌شود عملیات اجرایی چهار قطعه راه خلخال – پروچ تکمیل شده و به مرحله افتتاح برسد.

به گزارش فارس، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه یادآور شد: محور اردبیل – مشگین‌شهر نیز به طول 15 کیلومتر از سه راهی صحرا تا فخرآباد از دو مسیر شروع شده و از 15 کیلومتر اول آن هشت کیلومتر به مرحله آسفالت رسیده است.

حیدری در مورد پروژه راه پارس‌آباد – سربند گفت: این مسیر به طول 20 کیلومتر به پیمانکار متخصص و متعهد سپرده شده است و 2.5 کیلومتر مسیر پارس‌آباد – اجیرلو نیز در روزهای گذشته تکمیل و افتتاح شده است.

وی از شانه‌سازی کلیه راه‌های اصلی و فرعی، لکه‌گیری راه‌های فرعی و اصلی و روکش آسفالت در برخی از مسیرها خبر داد و افزود: تا زمانی که مسایل جوی و فصل کاری اجازه می‌دهد ما به ادامه اجرای پروژه‌ها می‌پردازیم.

حیدری همچنین از به پیمان رفتن سه کیلومتر راه سراب – نیر و همچنین حل مشکلات راه سرچم – اردبیل خبر داد و تصریح کرد: روشنایی تونل‌ها، نصب تابلوها، روکش آسفالت و لکه‌گیری در 20 کیلومتر مسیر خطرناک و گردنه این مسیر صورت گرفته و ما آمادگی داریم به سرعت مشکلات پیش آمده را نیز برطرف کنیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول