اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار یک‌میلیارد و 500 میلیون تومانی

مجتمع فرهنگی و هنری کنارک افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان کنارک با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مجتمع فرهنگی و هنری کنارک افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام عباس دانشی اظهار داشت: مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان کنارک یکی از مصوبات دور نخست هیئت دولت به استان است که کلنگ آن در سال 87 به زمین زده شد و اکنون به بهره‌برداری رسید که مدت زمان ساخت این پروژه نسبت به پروژه‌های هم سطح آنها قابل توجه می‌باشد.

وی با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنارک سال 89 افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است، افزود: مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان کنارک با زیربنای 3 هزار و 200 مترمربع و ویلای دارای شش انجمن موسیقی، قرآن، شعر و ادب، نمایش، خوشنویسی و عکاسی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: هم‌اکنون 40 نفر در هنر موسیقی، 15 نفر در انجمن شعر و ادب، 15 نفر در انجمن نمایشی، 15 نفر در انجمن خوشنویسی و 30 نفر در انجمن قرآن عضو هستند.

دانشی گفت: کنارک یکی از شهرستان‌های مستعد در هنرپروری است که هنرمندانی همچون تاج‌محمد رئیسی آهنگساز و نویسنده پنج کتاب، عبدالله زاده‌ شاعر، محمد اربابی و نذیراحمد شباب عضو انجمن خوشنویسان ایران، دادمند صادق هنرمند هنرهای تجسمی، محمد جوانی عضو انجمن عکاسان ایران در خطه کنارک پرورش یافته‌اند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول