اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور حجت‌الاسلام قرائتی

بیست و یکمین دوره مسابقات درس‌هایی از قرآن افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مراسم افتتاحیه بیست و یکمین دوره مسابقات درس‌هایی از قرآن با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی و جمعی از مسئولان فرهنگی در تالار شیخ صدوق (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد.

بیست و یکمین دوره مسابقات درس‌هایی از قرآن افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش مراسم افتتاحیه بیست و یکمین دوره مسابقات درس‌هایی از قرآن با حضور حجت‌الاسلام قرائتی و جمعی از مسئولان فرهنگی استان تهران و شهرستان ری در تالار شیخ صدوق حرم عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

در این مراسم از دانش‌آموزان برگزیده مدارس شهر تهران و نواحی 1 و 2 شهرری در بیستمین دوره مسابقات درس‌هایی از قرآن تجلیل شد.

این همایش با حضور شخصیت‌های دینی و مسئولان کشوری از حجت الاسلام قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز، حجت الاسلام موحدی نژاد، رییس مؤسسه ترویج فعالیت های قرآنی، هژبری، معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش، امانی، معاون پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران و حجت الاسلام امرودی، مشاور شهردار تهران و قائم مقام امور فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد.

در ادامه این همایش برنامه درس‌هایی از قرآن نیز ضبط شد.

این گزارش حاکی است، مؤسسه ترویج فعالیت های قرآنی از سال 1371 توسط جمعی از فرهنگیان با هدف آشنایی نسل جوان با معارف آن فعالیت خود را زیر نظر حجت‌الاسلام قرائتی آغاز کرده، اما در سال 1380 به ثبت رسیده است و از سوی دولت و حجت‌الاسلام قرائتی بودجه جاری ندارد و بودجه این مرکز توسط خیران و از راه تعامل با سازمان‌ها و نهادها تهیه می‌شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول