اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان - 118

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با اجرای برنامه‌های شاد و نمایش‌های کودکانه همزمان در پنج نقطه شهر همدان آغاز به کار کرد.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، همزمان با روز جهانی کودک جشن افتتاح نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در پنج نقطه شهر همدان از جمله مقابل تالار فجر، پارک کودک، مقابل مجتمع شهید آوینی، دیزج و خضر برگزار شد.

در آغاز این جشنواره گروه تئاتر خیابانی «بیگانگان در شهر» به کارگردانی فواد ابراهیمیان و کارناوال شادی در پارک دیزج به اجرای برنامه پرداختند.

گروه نمایشی «ماشین اسباب‌بازی» به کارگردانی مهدی حبیبی و کارناوال شادی در پارک خضر برنامه خود را اجرا کردند و گروه نمایش «مبارک و عروس باران» به کارگردانی حامد ترابی و اتوبوس شادی در پارک کودک برنامه‌های خود را برای کودکان و نوجوانان ارائه کردند.

گروه نمایش «قصه‌های ننه متل» به همراه اتوبوس شادی نیز مقابل تالار فجر اجرای برنامه کردند.

پس از اتمام برنامه‌ها در نقاط عنوان شده، همه گروه‌ها مقابل مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی گردهم آمدند و نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با نمایش‌های مختلف کودکانه و نورافشانی رسماً از این مکان افتتاح شد.

توزیع هدیه در بین کودکان و نوجوانان و تکاپوی بچه‌ها برای بی‌نصیب نماندن از آن از دیگر نکاتی بود که در همه نقاط افتتاح جشنواره بسیار جلب توجه می‌کرد.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان تا 22 مهرماه امسال در همدان برپا است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول