اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان صورت گرفت

افتتاح هجدهمین جشنواره «یک هفته با کانون» در گلستان

خبرگزاری فارس: همزمان با روز جهانی کودک نمایشگاه و هجدهمین جشنواره «یک هفته با کانون» با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان در مجتمع فرهنگی هنری گرگان گشایش یافت.

افتتاح هجدهمین جشنواره «یک هفته با کانون» در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان پیش از ظهر امروز هجدهمین جشنواره «یک هفته با کانون» را به مناسبت روز جهانی کودک با شعار «کودک، خانواده و جامعه» با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار کرد.

در این جشنواره بسیاری از کودکان و نوجوانان دبستانی استان گلستان در مجتمع فرهنگی هنری گرگان شرکت کردند و نخستین روز کودک را با برنامه‌های متنوعی که از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تدارک دیده شده بود، جشن گرفتند.

کامیون نمایش عروسکی سیار در این جشنواره افتتاح شد و عروسک‌های دارا و سارا در بین کودکان حضور یافتند و شکوفه‌های لبخند را بر لبان کودکان نشاندند.

کارناوال شادی نیز فردا در منطقه مرزی از اینچه‌برون تا داشلی‌برون برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های شاد و متنوعی را به اجرا در می‌آورد.

همچنین نشست با مشاوران جوان کانون پرورش فکری با معاون سیاسی اجتماعی استاندار گلستان، نشست با شهردار گرگان و مشاوران جوان کانون پرورش فکری از دیگر برنامه‌های یک هفته‌ای روز کودک و نوجوانان در سطح استان خواهد بود.

بازدید نمایشگاه روز جهانی کودک در گلستان با حضور معاونان، مربیان و اولیای تربیتی آموزش و پرورش استان انجام خواهد گرفت.

در جشنواره «یک هفته با کانون» 30 غرفه فرهنگی، هنری، ادبی و دینی به نمایش گذاشته شد و کارگاه‌های خلاقانه برای بهره‌مندی کودکان از این فعالیت‌ها تدارک و پیش‌بینی شده است.

غرفه‌هایی از قبیل شعرخوانی، نمایش عروسکی، نیروی انتظامی، معرفی شخصیت، سرزمین و وقایع، پست، مرکز بهداشت گرگان، حمایت از حقوق کودکان، انیمیشن، نجوم و رباتیک در این نمایشگاه به مدت یک هفته پذیرای کودکان و نوجوانان گلستانی خواهد بود.

افتتاح نمایشگاه و هجدهمین جشنواره «یک هفته با کانون» با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان، سیدمحمد حسینی مدیر‌کل امور اجتماعی استانداری گلستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول