اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز جهانی کودک صورت گرفت

افتتاح کارگاه بازی و خلاقیت در قیروکارزین

خبرگزاری فارس: به مناسبت روز جهانی کودک و با حضور مسئولان محلی کارگاه بازی و خلاقیت در قیروکارزین به همت اداره بهزیستی این شهرستان افتتاح شد.

افتتاح کارگاه بازی و خلاقیت در قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، فرماندار قیروکارزین عصر امروز در مراسم افتتاح این کارگاه بازی و خلاقیت اظهار داشت: استفاده از بازی‌های هوشی و مفرح و سرگرم‌کننده متناسب با سن کودکان و قرار دادن وسایل و امکانات بازی در اختیار آنان از بهترین راهکارهایی است که سبب خلاقیت و رشد و حرکت در کودکان و نوجوانان می‌شود.

عبدالحسن صمدنژاد انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری مانند قصه گفتن، نقاشی کردن و شرکت در کار گروهی را سبب شکوفایی ذهن فرزندان دانست و ادامه داد: باید ضمن ایجاد روحیه شادابی و نشاط بین کودکان، حس خلاقیت و تلاش در آنان تقویت شود و کنجکاو بودن و سؤال کردن را یاد بگیرند.

وی با اشاره به اهمیت ترویج بازی‌های سالم و مفرح در بین کودکان و نوجوانان تصریح کرد: والدین باید بدانند که کودکان نیازهای روحی، جسمی و عاطفی دارند که توجه نکردن به این نیازها، مشکلاتی را برای کودک در بزرگسالی به وجود می‌آورد.

فرماندار قیروکارزین اضافه کرد: روز جهانی کودک فرصت بسیار مناسبی برای توجه بیشتر‌ به کودکان و‌ نیازهای روحی و جسمی آنان در کنار تمام گرفتاری‌های کاری و شغلی زندگی در دنیای امروز بوده چراکه پرورش استعدادهای آنان به عنوان آینده‌سازان کشور بسیار مهم است.

صمدنژاد در پایان افزود: وظیفه هر کدام از ما فراهم آوردن شرایط مناسب برای تربیت، رشد و تعالی کودکان و توجه به سلامت جسمی و روانی آنان برای آینده‌ای بهتر است.

به گزارش فارس، در این مراسم که با حضور کودکان مهدکودکی همراه بود به هر کدام از کودکان یک جعبه مداد رنگی توسط فرماندار قیروکارزین اهداء شد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول