اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار شهرکرد

مدرسه خیریه شمس‎آباد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدرسه خیریه روستای شمس‎آباد پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

مدرسه خیریه شمس‎آباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرماندار شهرستان شهرکرد ظهر امروز در مراسم افتتاح مدرسه خیریه حشمت‌الله شاهینی اظهار داشت: این مدرسه با شش کلاس و فضای اداری به مساحت 590 متر مربع به بهره‌برداری رسید.

مراد کاظمی با بیان اینکه این مدرسه به صورت مشارکتی بین خیر مدرسه‌ساز و بخش دولتی احداث شده است، تصریح کرد: 50 درصد از اعتبار احداث این مدرسه را خیر مدرسه‌ساز محمد شاهینی و 50 درصد اعتبار آن نیز از سوی بخش دولتی تامین شده است.

فرماندار شهرستان شهرکرد ادامه داد: این مدرسه مجهز به سالن چندمنظوره، آزمایشگاه، سرویس بهداشتی، موتورخانه و سیستم حرارت مرکزی است.

کاظمی با قدردانی از خیران مدرسه‌ساز این شهرستان، بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ نیکوکاری تاکید کرد و گفت: مدرسه‌سازی از جمله اقدامات خیری است که شامل باقیات صالحات است و اجر و پاداش بسیاری برای افراد در بردارد.

وی افزود: برهمین اساس ضروری است تا افراد نسبت به انجام این امر حسنه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول