اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

دفاتر جدید پیشخوان خدمات دولت در قزوین راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین گفت: به زودی فراخوان راه‌اندازی دفاتر جدید پیشخوان خدمات دولت در مناطق شهری و شهرک‌های صنعتی استان قزوین از طریق سایت استانداری اطلاع‌رسانی می‌شود.

دفاتر جدید پیشخوان خدمات دولت در قزوین راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قزوین، عباسعلی درافشانی در کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت اظهار کرد: توسعه دفاتر پیشخوان دولت و واگذاری خدمات دستگاه‌ها از جمله سیاست‌های اصلی دولت محسوب می‌شود که باید با جدیت در استان قزوین پیگیری شود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی از راه‌اندازی دفاتر نمایندگی در شهرستان‌ها و مناطق باید پرهیز کنند و به جای آن خدمات خود را به دفاتر پیشخوان واگذار کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین تصریح کرد: باید به گونه‌ای سیاست‌‌گذاری و تصمیم‌گیری کنیم که دفاتر پیشخوان از توجیه اقتصادی برخوردار باشند و به همین منظور برآوردی از هزینه و درآمد این دفاتر در یک دوره زمانی مشخص صورت گیرد.

درافشانی با تأکید بر نظارت مستمر فرمانداری‌ها بر عملکرد دفاتر پیشخوان خدمات در شهرستان‌ها بیان کرد: نظارت بر عملکرد دفاتر پیشخوان با تشکیل گروه بازرسی زیر نظر فرمانداری‌ها و نمایندگان معرفی شده از سوی دستگاه‌های خدمت‌رسان از اولویت‌های کارگروه استانی است.

گفتنی است در این جلسه خدمت صدور دفترچه خدمات درمانی اداره کل بیمه خدمات درمانی به تعدادی از دفاتر منتخب پیشخوان دولت واگذار شد.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول