اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار فارس خبر داد

ارائه 600 خدمت در دفاتر پیشخوان دولت

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار فارس گفت: با تاکید استاندار فارس تعداد خدمات دستگاه‌های دولتی استان فارس در دفاتر پیشخوان خدمات، به 600 می‌رسد.

ارائه 600  خدمت در دفاتر پیشخوان دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،  عبدالحسین نافیان بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات استان فارس که با حضور اعضای کارگروه و مسئولان دفاتر پیشخوان استان فارس برگزار شد، با اشاره به این که هم‌اکنون تعداد خدمات دستگاه‌های دولتی این استان در دفاتر خدمات به بیش از 500 خدمت رسیده است، اظهار داشت: امیدواریم به زودی با تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی، 600 خدمت در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و عمومی، به مردم ارائه شود.

وی با بیان این که بیش از 30 تفاهم‌نامه با دستگاه‌های اجرایی این استان برای ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان خدمات دولت به امضا رسیده است، افزود: به دلیل پیگیری استاندار فارس و همراهی مدیران این استان در مدت دو ماه، خدمات دستگاه‌های اجرایی این استان از 90 خدمت به 400 خدمت رسید که مورد تقدیر و تشویق معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار فارس با تاکید بر این که هم‌اکنون استان فارس در زمینه ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، پیشرو است، گفت: با همکاری مجموعه مدیریت استان، فارس به عنوان نمونه و الگو در زمینه ارائه خدمات به دفاتر پیشخوان، در سراسر کشور معرفی می‌شود.

رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان فارس افزود: به تازگی هیئتی از مدیران و کارشناسان استان آذربایجان‌غربی با سفر به استان فارس و شرکت در کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات این استان، با مراحل و شیوه پیشرفت کار در فارس آشنا شدند.

نافیان با تاکید بر این که با افزایش تعداد خدمات ارائه شده از سوی دستگاه‌های اجرایی در دفاتر پیشخوان خدمات، به دغدغه رونق و توجیه‌پذیری اقتصادی این دفاتر پاسخ داده شد، ابراز داشت: ارائه خدمات به مردم فارس در دفاتر پیشخوان، دارای مزایای فراوان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است و موجب رشد بهره‌وری در اقتصاد این استان می‌شود.

وی خواستار اطلاع رسانی گسترده‌تر در مورد ارائه 400 خدمت دستگاه‌های اجرایی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت شد و بیان کرد: بسیاری از مردم با خدمات ارائه شده در دفاتر پیشخوان به صورت کامل آشنایی ندارند و باید با اطلاع رسانی مناسب، تمام اقشار جامعه را با این خدمات آشنا کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار فارس با اشاره به این که دستگاه‌های اجرایی باید بر اساس تکالیف قانونی، تمام عزم‌شان را برای برون‌سپاری خدمات به کار گیرند، گفت: امیدواریم بتوانیم بار دیگر نام استان فارس را به دلیل پیشتازی در ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان در کشور بلند آوازه کنیم.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول