اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فراخوان توسعه دفاتر پیشخوان خدمات دولت در فارس اعلام شد

خبرگزاری فارس: فراخوان عمومی برای ایجاد دفاتر جدید پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی در مناطق مورد نیاز استان فارس اعلام شد.

فراخوان توسعه دفاتر پیشخوان خدمات دولت در فارس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس اظهار داشت: کارگروه راهبری دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی استان به منظور ارائه خدمات به تمام شهروندان، ایجاد اشتغال و توسعه و گسترش متوازن دفاتر پیشخوان خدمات در سطح فارس اقدام به برگزاری فراخوان عمومی برای ایجاد دفاتر جدید پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی در مناطق مورد نیاز استان براساس آمایش وضع موجود کرده است.

عبدالحسین نافیان افزود: این امر به استناد مجوز معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و رئیس کارگروه راهبری دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر‌دولتی کشور صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تعداد خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌های اجرایی استان فارس از 98 خدمت توسط هفت دستگاه اجرایی در دی ماه 1390، به بیش از 585 خدمت توسط 37 دستگاه اجرایی در سال 91 توسعه پیدا کرده است، گفت: برای پاسخ‌گویی به تقاضای داوطلبان دریافت مجوز ایجاد دفتر پیشخوان، با تصویب کارگروه راهبری دفاتر پیشخوان خدمات دولت، فراخوانی در سطح استان اعلام شده است.

رئیس کارگروه راهبری دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی و غیردولتی فارس با اعلام اینکه در این فراخوان، 100 دفتر پیشخوان که شامل 40 دفتر در شهر شیراز و 60 دفتر در سایر شهرستان‌ها است، به متقاضیان واگذار می‌شود، اضافه کرد: فراخوان واگذاری مجوز ایجاد دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان فارس از 25 شهریورماه 91 به مدت 21 روز تا پایان وقت اداری روز 15 مهر‌ماه 91 ادامه دارد.

معاون استاندار فارس و رئیس کارگروه راهبری دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی و غیردولتی این استان، مالکیت مکان، مدرک تحصیلی و رشته مرتبط با فعالیت دفاتر پیشخوان، شرط سنی، سوابق ایثارگری، تأهل و سوابق کاری مرتبط را از جمله عوامل تاثیرگذار در ارزیابی متقاضیان برشمرد و گفت: تمام متقاضیان باید در آزمونی که به همین منظور برگزار می‌شود، شرکت کنند.

نافیان با تاکید بر اینکه هر متقاضی تنها برای یک کد محل می‌تواند ثبت‌نام کند، خاطرنشان کرد: بر اساس این فراخوان تمام متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی کارگروه راهبری دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی استان فارس به آدرس www.dpfars.ir، پورتال استان فارس به آدرس www.fars.ir، پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس به آدرس www.farsp.ir و یا پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری فارس به آدرس http://it.farsp.ir، فرم ثبت‌نام در فراخوان را دریافت و تکمیل کرده و پس از مطالعه دقیق شرایط فراخوان، مدارک مورد نیاز را فقط از طریق پست پیشتاز به دبیرخانه کارگروه به نشانی شیراز - بلوار مدرس – خیابان پست – اداره کل پست استان فارس - دبیرخانه کارگروه دفاتر پیشخوان استان فارس کد پستی ده رقمی 7155615555 ارسال کنند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول