اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات استانداری اردبیل:

نیازی به دفتر پیشخوان شهری نداریم/واگذاری 400 خدمت به دفاتر پیشخوان

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر فناوری اطلاعات استانداری اردبیل گفت: در حال حاضر نیازی به صدور مجوز و راه‌اندازی دفتر پیشخوان شهری نیست.

نیازی به دفتر پیشخوان شهری نداریم/واگذاری 400 خدمت به دفاتر پیشخوان

افشین سیدی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از بین 320 داوطلب متقاضی برای راه‌اندازی دفاتر پیشخوان دولت در مناطق روستایی صلاحیت 46 نفر که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند تایید شده که در مرحله صدور مجوز است که با گذراندن مراحل قانونی شاهد راه‌اندازی دفاتر جدید در مناطق روستایی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه 126 دفتر پیشخوان دولت هم اکنون در استان اردبیل فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: در این دفاتر در حال حاضر بیش از 50 نوع خدمت واگذار شده از سوی دستگا‌ه‌های اجرایی ارائه می‌شود که در آینده امیدواریم این میزان خدمت ارائه شده را به بیش از 400 خدمت ارتقا دهیم.

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات استانداری اردبیل یادآور شد: نیمی از این دفاتر در مرکز استان استقرار یافته و ما در مناطق روستایی نیز سعی می‌کنیم مراکز ICT را به دفاتر پیشخوان تبدیل کنیم تا ارائه خدمت به روستاییان با گستردگی خاص امکان‌پذیر باشد.

سیدی با اعلام اینکه 50 خدمت ارائه شده در این دفاتر از طریق 11 دستگاه اجرایی انجام می‌شود، در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل یادآور شد: ما با دعوت از دستگاه‌های اجرایی استان سعی کردیم آنها را قانع کنیم تا بخشی از خدمات ارائه شده به مردم را از طریق دفاتر پیشخوان انجام دهند تا در یک فرایند مطلوب بتوانیم تصدی‌گری دولتی را کاهش دهیم.

این مسئول از صرف 300 میلیون تومان برای خرید تجهیزات شبکه فیبر نوری و سوئیچ مورد نظر خبر داد و گفت: یک میلیارد تومان برای زیر‌ساخت توسعه ارتباطات و فناوری‌های استان اختصاص یافته است که قرار است با تخصیص اعتبار به دستگاه‌های مختلف این زیر‌ساخت‌ها فراهم شود.

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات استانداری اردبیل توسعه دولت الکترونیکی را یادآور شد و افزود: هم اکنون بیش از یک‌هزار و 350 مشترک ما از طریق اینترنت به شبکه دولت وصل هستند که بخشی از آنها با تقویت سیستم بر خط و مابقی نیز از طریق سیستم جدید ورود به شبکه دولت می‌توانند از خدمات ارائه شده استفاده کرده و بهره ببرند.

سیدی از اتصال تمام دستگاه‌های اجرایی استان به شبکه دولت و برخورداری از خدمات آن خبر داد و در گفت‌و گو با خبرنگار فارس عنوان کرد: ما برای رفع برخی از نواقص در این حوزه اقدام به خرید دستگاه‌های جدید کردیم که انتظار می‌رود با برقرار شدن آن بتوانیم برخی از موانع پیش رو را برطرف کنیم.

وی به حضور چشمگیر دفتر اطلاعات و فناوری استانداری در زمان برگزاری انتخابات و مهیا کردن بستر سالم ارتباطی و الکترونیکی در انتخابات ادامه داد: ما در انتخابات قبلی نیز سعی کردیم با همت و تلاش مجموعه دفتر فناوری و اطلاعات استانداری اردبیل مشکلات احتمالی در حوزه ارتباطات الکترونیکی ثبت و ضبط اطلاعات داوطلبان را برطرف کرده و یک فضای روان و کم دغدغه‌ای را در این حوزه فراهم آوریم.

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات استانداری اردبیل در پایان سخنان خود محور فعالیت و اقدامات خود را توسعه شبکه دولت و گسترش برنامه‌های حوزه الکترونیکی اعلام کرد و به خبرنگار فارس اظهار داشت: ما معتقدیم ارباب رجوع و مردم با بهره‌گیری از این زیر‌ساخت‌ها بتوانند از خدمات مناسب بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول