اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

31 تیرماه؛ آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی

حسنی: امکان پرداخت مالیات از طریق دفاتر پیشخوان فراهم شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالیاتی استان قم گفت: مؤدیان تا پایان تیرماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را به اداره امور مالیاتی استان تسلیم و از مزایای قانونی آن بهره‌مند شوند.

حسنی: امکان پرداخت مالیات از طریق دفاتر پیشخوان فراهم شده است

 سعید حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: افراد به منظور ارائه عملکرد سال گذشته خود تا پایان تیرماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را تسلیم کنند.

وی خاطر نشان کرد: سازمان امور مالیاتی از طریق الکترونیکی امکان تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی را فراهم کرده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم با اشاره به نحوه تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه با دفاتر پیشخوان، مؤدیان مالیاتی که مکلف به تسلیم اظهارنامه مالیاتی هستند می‌توانند اظهارنامه مالیاتی را دریافت و سپس برای ارسال آن اقدام کنند.

وی به درج فرم اظهارنامه مالیاتی در پایگاه اطلاع‌رسانی www.intamedia.ir اشاره کرد و گفت: تمام فرم‌های اظهارنامه مالیاتی در این پایگاه تعریف شد‌ه‌اند و متقاضیان می‌توانند از طریق این پایگاه از فرم‌ها پرینت گرفته و پس از تکمیل برای ارسال آن اقدام کنند.

حسنی خاطر نشان کرد: افراد باید پس از ارسال اظهارنامه‌ها، رسید پستی را نزد خود نگهداری کنند.

وی عنوان داشت: کسانی که اظهارنامه خود را به موقع تسلیم کنند از معافیت‌های مالیاتی مقرر در قانون استفاده می‌کنند و اگر اظهارنامه مالیاتی را از طریق الکترونیکی ارسال کنند از تسهیلاتی در زمینه تعداد اقساط بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم یادآور شد: سیستم نرم‌افزاری اطلاعات هویتی مؤدیان در دفاتر پیشخوان نصب شده و این سیستم از این قابلیت برخوردار بوده که به اطلاعات هویتی مؤدیان دسترسی پیدا کنند.

وی با اشاره به تمایز تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی سال جاری نسبت به سال گذشته گفت: سال گذشته این امکان وجود نداشت که مؤدی مالیاتی، مالیات خود را در دفاتر پیشخوان پرداخت کند ولی در سال جاری به منظور رفاه مؤدیان این امکان فراهم شده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول