اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری کردستان خبر داد

واگذاری خدمات امور مشترکین دستگاه‌های اجرایی به دفاتر پیشخوان دولت

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری کردستان گفت: با توجه به دستورالعمل دولت دستگاه‌های اجرایی استان باید برخی از خدمات اداری، خدماتی و امور مشترکین خود را به دفاتر پیشخوان دولت‌ واگذار کنند.

واگذاری خدمات امور مشترکین دستگاه‌های اجرایی به دفاتر پیشخوان دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خشایار صدری شامگاه امشب در بیست و دومین جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان دولت استان در سنندج ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اساسنامه تشکیل دفاتر پیشخوان دولت، همه دستگاه‌های دولتی موظف به همکاری با این دفاتر به منظور واگذاری و انتقال بخشی از امورات اداری و امور مشترکین خود شده‌اند.

به گفته وی، براساس این دستورالعمل بیش از 6 نوع خدمت و امور اداری دستگاه‌های دولتی، برای کاهش تصدی‌گری و کاهش حجم کارهای اداری به تدریج به دفاتر پیشخوان واگذار می‌شود.

مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری کردستان تصریح کرد: به همین منظور تاکنون خدمات امور مشترکین و برخی از امور اداری شرکت‌های مخابرات، ثبت اسناد، گاز و امور مالیاتی واگذار شده است.

به گفته صدری، خدمات امور مشترکین و برخی از امور اداری دستگاه‌های اجرایی نظیر ثبت‌احوال، آب، برق و خدمات امور مشترکین بیمه خدمات درمانی و نیروهای مسلح در سطح استان نیز در شرف واگذاری است.

وی از عدم همکاری برخی از دستگاهای اجرایی با این کارگروه انتقاد کرد و بر لزوم تسریع در واگذاری امور اداری و مشترکین دستگاه‌های اجرایی بر اساس دستورالعمل دولت تاکید کرد.

وی در پایان از مدیران اجرایی عضو کارگروه پیشخوان دولت استان خواست به منظور اتخاذ تصمیمات و راهکارهای مورد نیاز به صورت فعال در جلسات کارگروه حضور داشته باشند.

گفتنی است؛ تعیین نرخ خدمات دفاتر پیشخوان دولت از سوی شرکت مخابرات، نحوه محاسبه مالیات بر ارزش افزوده خدمات دفاتر پیشخوان دولت و قوانین و مقررات انتقال و تغییر مکان و جابجایی دفاتر پیشخوان در سطح استان از جمله مواردی بود که در این جلسه با حضور اعضای کارگروه مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول