اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر فناوری اطلاعات استانداری آذربایجان‌غربی تاکید کرد

برخورد با دفاتر پیشخوان خدمات دولت متخلف

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر فناوری اطلاعات استانداری آذربایجان‌غربی بر لزوم برخورد با دفاتر پیشخوان خدمات دولت که مرتکب تخلف می‌شوند تاکید کرد.

برخورد با دفاتر پیشخوان خدمات دولت متخلف

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علیرضا سهندی ظهر امروز در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت که در سالن جلسات شماره چهار استانداری آذربایجان‌غربی تشکیل شد، اظهار داشت: فلسفه وجودی این دفاتر تسهیل خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم است ولی تعداد قلیلی از دفاتر به دلیل تخطی از انجام وظیفه، موجب بی‌اعتمادی مردم به دستگاه‌های اجرایی می‌شوند.

وی با بیان اینکه وظایف دفاتر پیشخوان دولت بین 400 تا 500 مورد افزایش پیدا می‌کند ادامه داد: این طرح به طور پایلوت در استان فارس به مرحله اجرا رسید که تیمی متشکل از متولیان این امر از روند فعالیت دفاتر در شیراز بازدید به عمل آورده‌اند تا به تدریج در این استان نیز ظرفیت‌ها برای عملی شدن این امر فراهم شود.

سهندی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید برای احصاء و واگذار کردن وظایف خود به دفاتر آماده شوند، بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی مختلف باید برای سپردن امور به این دفاتر بسترسازی کنند به طوری که باید دستگاه‌هایی مانند شرکت برق 17 خدمت، شهرداری 36 خدمت، دامپزشکی و فنی‌حرفه‌ای هر یک چهار خدمت و شرکت گاز 15 خدمت را به این دفاتر واگذار کنند.

وی به برگزاری همایشی پیرامون دفاتر پیشخوان خدمات دولت مناطق روستایی در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: برای اینکه همایش مذکور به بهترین شکل ممکن جهت انعکاس، خدمات و مشکلات دفاتر برگزار شود باید همه دستگاه‌های اجرایی در این حوزه ورود پیدا کنند.

مسئول دفتر فن‌آوری اطلاعات استانداری آذربایجان‌غربی یکی از مهم‌ترین مشکلات این دفاتر را پایین بودن حق‌الزحمه آنها عنوان کرد و اظهار داشت: برای رفع این مشکل باید به طور جدی برنامه‌ریزی و چاره‌اندیشی انجام بگیرد تا این دفاتر در انجام وظایف ثابت‌قدم شوند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول