اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با امضای تفاهم‌نامه صورت گرفت

واگذاری 4 خدمت بنیاد مسکن قیروکارزین به دفاتر پیشخوان

خبرگزاری فارس: با امضای تفاهم‌نامه‌ای چهار خدمت بنیاد مسکن شهرستان قیروکارزین به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد.

واگذاری 4 خدمت بنیاد مسکن قیروکارزین به دفاتر پیشخوان

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، محمدعلی صیادی رئیس اداره بنیاد مسکن این شهرستان بعد از ظهر امروز در حاشیه آیین واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با استقبال مردم از وام‌های مسکن که با تلاش‌های دولت عدالت‌محور به متقاضیان ارائه می‌شود، با مشکلات کمبود نیروی انسانی و تراکم متقاضی در این بنیاد رو به رو هستیم.

رئیس بنیاد مسکن قیروکارزین ادامه داد: از آنجا که دولت بر گسترش بخش خصوصی و کوچک‌شدن دولت اهتمام دارد با اجرای مصوبه دولت الکترونیک توسط ریاست جمهوری بسیاری از این رفت و آمدها را به منظور آسایش شهروندان از میان بر می‌داریم.

صیادی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌دهنده دولتی در راستای حذف بروکراسی اداری موظفند خدمات خود را به دفاتر پیشخوان تازه تاسیس شهری و روستایی به منظور تسهیل در امور و رفاه شهروندان ارائه دهند، افزود: طبق این توافق‌نامه دفاتر پیشخوان دولت برای صدور اسناد روستایی روستاهای کماسیج، زاخرویه و شارده از توابع بخش افزر تا مرحله صدور سند با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری دارند.

رئیس اداره پست شهرستان قیروکارزین نیز در این نشست با بیان اینکه طبق این تفاهم‌نامه چهار خدمت به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارائه می‌دهیم، اضافه کرد: استعلام فرم «ج»، تشکیل پرونده تسهیلات مسکن مهر، کارشناسی املاک برای اخذ سند مالکیت و تشکیل پرونده به منظور دریافت سند مالکیت، چهار خدمتی است که توسط دفاتر پیشخوان دولت به بنیاد مسکن تحویل داده می‌شود.

روح‌الله عباسی ابراز داشت: سایر دستگاهای دولتی این شهرستان به مرور و بنا بر قراردادهای منعقد شده، موظفند در راستای تحقق دولت الکترونیک خدمات قابل واگذاری خود را از طریق پست به عنوان درگاه خدمات دولتی به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کنند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول