اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی استانداری قم

شرایط اعطای مجوز دفاتر پیشخوان دولت در قم اعلام شد

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری قم از اعطای مجوز دفاتر پیشخوان دولت با شرایط و اولویت‌های جدید در قم خبر داد.

شرایط اعطای مجوز دفاتر پیشخوان دولت در قم اعلام شد

محسن محرری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه از سال 89 استانداری‌ها اقدام به اعطای مجوز به دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی کرده‌‌اند اظهار داشت: در سال 91 نیز اعطای این مجوزها با توجه به شرایط و اولویت‌های مصوب شده در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان آغاز شده است.

وی ادامه داد: این پروانه‌ها متناسب با نیازهای نواحی و مناطق در سطح استان برای تسریع در فعالیت‌های مالی و اداری اعطا خواهد شد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری قم با اشاره به شرایط اعطای این پروانه‌ها گفت: غیر از شرایط عمومی مانند داشتن تابعیت، دین اسلام، نداشتن سوء پیشینه و دارا بودن کارت پایان خدمت، شرایط دیگری نیز مانند متأهل بودن برای کسب این مجوزها ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان کسب مجوز دفاتر پیشخوان باید دارای حداقل 25 و حداکثر 55 سال باشند.

محرری گفت: سلامت جسمی و روحی و داشتن دفتر کار به مساحت حداقل 50 متر از دیگر شرایط کسب این مجوزها است.

وی اضافه کرد: موضوع دیگری که از سوی استانداری قم مورد توجه واقع شده است، بومی بودن متقاضیان راه‌اندازی دفاتر پیشخوان است که بر اساس این مصوبه متقاضیان باید مدارک معتبر مبنی بر سکونت 10 ساله در استان قم را برای کسب مجوز ارائه کنند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری قم با اشاره به اینکه خانواده شهدا برای کسب این مجوزها اولویت دارند افزود: جانبازان 25 تا 70 درصد، دارندگان مدارک کارشناسی‌ ارشد و یا دکترا و دارندگان مدرک فنی و حرفه‌ای در زمینه رایانه برای اعطای این مجوزها در اولویت قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: همچنین دارندگان مدرک کارشناسی رشته‌های مدیریت، فناوری اطلاعات، کامپیوتر، حسابداری، حقوق، بازاریابی و بانکداری برای کسب این مجوز در اولویت هستند.

محرری با اشاره به اولویت‌های ملکی این فراخوان ادامه داد: ملکی بودن دفتر مورد نظر در محدوده‌های مورد نیاز از جمله اولویت‌هایی است که برای اعطای این مجوزها در نظر گرفته شده است.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند برای دریافت فرم‌های مورد نیاز و اطلاع دقیق از شرایط ثبت‌نام به سایت استانداری قم به آدرس http://www.ghom.ir مراجعه کنند.

محرری اظهار داشت: مهلت ارسال مدارک از 15 تیرماه لغایت 15 مردادماه اعلام شده و پس از این تاریخ درخواست‌ها بررسی نخواهد شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول