اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس:

دولت برای انعکاس خدماتش وارد گود شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس با بیان اینکه دولت باید خود نیز برای انعکاس خدماتش وارد گود شود، گفت: انتظار می‌رود رسانه‌ها و مسئولان توفیق‌های حاصل شده را منعکس کنند تا فضای ناامیدی و یاس در جامعه ایجاد نشود.

دولت برای انعکاس خدماتش وارد گود شود

محمد علی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در طول هفت سال گذشته در راستای نهادینه شدن این تفکر در جامعه تلاش شد مبنی بر اینکه ایران اسلامی نباید فقط در تهران و شهرهای بزرگ خلاصه شود بنابراین سایر نقاط کشور، شهرها و روستاهای دوردست نیز در اعتبارات عمرانی، فرهنگی و ... سهیم شدند.

وی با بیان اینکه تمرکززدایی در زمان بر سر کار آمدن دولت نهم جدی‌تر دنبال می‌شد، ادامه داد: این موضوع در زمان روی کار آمدن دولت دهم تا حدودی در بین مسئولان و جامعه نهادینه شده بود و حرکت‌های سازندگی به این سمت و سو سوق پیدا کرده بود.

علی‌‌پور اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف را مهم‌ترین وظیفه رسانه‌های جمعی دانست و گفت: خبرنگاران و روزنامه‌نگاران همان‌طور که نقاط ضعف دولت را مورد پردازش قرار می‌دهند نباید از موفقیت‌ها و پیشرفت‌های صورت گرفته نیز غفلت کنند.

این نماینده مجلس با اظهار به اینکه دولت باید خود نیز برای انعکاس خدمات وارد گود شود، ادامه داد: دشمنان به انحای مختلف برای فشار وارد‌کردن بر ملت ما نهایت تلاش خود را می‌کنند بنابراین انتظار می‌رود رسانه‌ها و مسئولان اقدامات صورت گرفته و توفیق‌های حاصل شده را در جامعه منعکس کنند تا فضای ناامیدی و یاس در جامعه ایجاد نشود.

وی افزایش تعداد دانشگاه‌ها و ارتقای ظرفیت پذیرش دانشجو را نیز یکی از توفیق‌های دیگر نظام دانست و اظهار داشت: کشورمان از نظر علمی جهش مناسبی داشته است به نحویی که در رشته‌های مختلف و مهم مانند بیوشیمی، هوا فضا و ... متخصصان و کارشناسان توانمندی پرورش یافته و به جامعه تحویل داده شده‌اند.

این نماینده مجلس پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه تکنولوژی، هوا فضا، انرژی هسته‌ای و ... را از جمله سایر دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اظهار داشت: در بسیاری از علوم سرنوشت‌ساز و تاثیرگذار، ایران اسلامی حرف اول را می‌زند و به هیچ کشوری وابسته نیست.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول