اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت گاز کهگیلویه مطرح کرد

اجرای همه مصوبات گازرسانی سفرهای اول و دوم دولت در کهگیلویه

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت گاز کهگیلویه گفت: مصوبات سفرهای اول و دوم رئیس‌‌جمهور درحوزه گازرسانی شهرستان کهگیلویه به طور کامل اجرا شد.

اجرای همه مصوبات گازرسانی سفرهای اول و دوم دولت در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، شعبان صادقی عصر امروز در جلسه شورای اداری لنده با اشاره به مصوبات سفرهای ریاست جمهوری به استان اظهار داشت: مصوبات سفرهای اول و دوم ریاست ‌جمهور در حوزه گازرسانی شهرستان کهگیلویه به طور کامل اجرا شد.

وی افزود: تمام مشترکان شرکت گاز بیمه بوده و در صورت بروز حادثه می‌توانند با مراجعه به دفاتر شرکت گاز به کارهای خود رسیدگی کنند.

رئیس شرکت گاز کهگیلویه با اشاره به مناطق پراکنده شهری گفت: پیمانکار مشخص شده و از آبان‌ماه گازرسانی به مناطق پراکنده شهری در شهرستان را آغاز می‌کند.

صادقی در ادامه یادآور شد: متأسفانه با توجه به دلیل مشکلات مالی در شش ماهه اول قادر به ادامه بخش‌های وسیع‌تری از پروژه‌های عمرانی نبوده‌ایم.

وی افزود: در نیمه دوم سال با حمایت‌های استانی و کشوری شرکت گاز به دنبال ارائه خدمات و انجام پروژه‌های عمرانی بیشتری است که به زودی در سطح شهرستان این فعالیت را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول