اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی همدان:

عملیات کنارگذر غربی همدان تا پایان دولت دهم به پایان می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی همدان با بیان اینکه عملیات کنارگذر غربی همدان تا پایان دولت دهم به پایان می‌رسد، گفت: 22 دهانه آن در دست اقدام و عملیات خاکی آن نیز به صورت متناوب تا کیلومتر 15 در حال اجراست.

عملیات کنارگذر غربی همدان تا پایان دولت دهم به پایان می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید کمال‌الدین میرجعفریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: کنارگذر غربی همدان از پروژه‌های مصوب طرح‌های مهر ماندگار در استان همدان بوده و تا پایان دولت دهم به پایان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: کنارگذر غربی همدان به طول 28.5 کیلومتر قبل از پلیس راه همدان ـ قزوین شروع و به جاده همدان ـ کرمانشاه منتهی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان افزود: آزادسازی فاز نخست پروژه به جز دو کیلومتر انجام شده و عملیات راهسازی در دست اقدام است.

وی با اشاره به تعداد 42 دهانه پل‌های زیر 10 متر در فاز نخست ادامه داد: 22 دهانه در دست اقدام قرار دارد و عملیات خاکی آن نیز به صورت متناوب تا کیلومتر 15 در حال اجراست.

میرجعفریان مشکلات موجود در اجرای پروژه را تأمین اعتبار و تخصیص وجه برای پرداخت هزینه‌های آزادسازی زمین، حل مشکل منابع طبیعی با اداره جهاد کشاورزی و کشاورزان ذی‌نفع در طول مسیر پروژه عنوان کرد.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه کنارگذر غربی همدان تا پایان دولت دهم به پایان خواهد رسید، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این پروژه ارتباط امن‌تر و سریع‌تر بین محور همدان ـ ساوه و همدان ـ تهران است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول