اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

مشکلات اقتصادی به نادیده‌گرفتن خدمات دولت منجر نشود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید مشکلات اقتصادی کشور منجر به این شود که خدمات دولت دیده نشود.

مشکلات اقتصادی به نادیده‌گرفتن خدمات دولت منجر نشود

عابد فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هم‌اکنون در حوزه اقتصاد کشور با چالش‌های زیادی اعم از نرخ بالای ارز، بیکاری و تورم رو‌به‌رو هستیم ولی این قبیل مسائل از  بحران اقتصادی جهانی نیز سرچشمه می‌گیرد و نباید غیرمنصفانه قضاوت کرد.

وی با بیان اینکه در این برهه حساس باید از حرکت‌های جناحی و سیاسی خودداری شود، ادامه داد: در شرایط کنونی ایران اسلامی بیش از هر چیز دیگری به نیروهای سازنده، خلاق و مبتکر نیاز دارد و نباید زمان و توان موجود را در راه تخریب بزرگان نظام و سیاه‌نمایی اوضاع اقتصادی اتلاف کرد.

این نماینده مجلس بیان داشت: همه دولت‌هایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بر روی کار آمدند برای توسعه و پیشرفت کشورمان تلاش کردند و طرح‌های عمرانی و اقدامات فرهنگی و ... زیادی از حضور آنها بر جای ماند هم‌اکنون نیز با حفظ فضای همدلی و صمیمیت مسیر سازندگی کشورمان را باید تداوم دهیم.

فتاحی با بیان اینکه باید از کمرنگ جلوه‌دادن اقدامات و خدمات دولت‌ها خودداری شود، اضافه کرد: نه‌تنها دولت احمدی‌نژاد بلکه دولت‌های وقت نیز باید از آماج حمله‌های غیرمنصفانه و غیرکارشناسی در امان مانده و تحلیلی درست از اوضاع کشور به مردم ارائه شود.

وی با اظهار به اینکه هر یک از روسای جمهور کشورمان در برهه‌ای خاص با رای ملت بر روی کار آمده‌اند، ادامه داد: هر یک در شرایط خاصی انتخاب شده‌اند پس با توجه به مقتضیات زمان با لحاظ مسائل داخلی و جهانی در امور مختلف تصمیم‌گیری کرده‌اند و برای اینکه بهترین تصمیم را اتخاذ کنند، تلاش کرده‌اند.

فتاحی یکی از نقدهای وارد به دولت احمدی‌نژاد از جانب بعضی کارشناسان را واردات بی‌رویه مطرح کرد و اظهار داشت: دولت در راستای حمایت از تولیدات داخلی گام‌های موثری برداشته ولی در مواردی که امکان تهیه اقلام از داخل وجود نداشت به واردات روی آورده است تا مردم در زندگی خود با کمبود روبه‌رو نشوند.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول