اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

ایمن‌سازی مسکن روستایی از اقدامات مهم دولت است

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه ملایر ایمن‌سازی و احیای مسکن روستایی را یکی از اقدامات مهم دولت در بخش مسکن عنوان کرد.

ایمن‌سازی مسکن روستایی از اقدامات مهم دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور صبح امروز در کارگروه مسکن و حمل و نقل شهرستان ملایر اظهار داشت: یک هزار و 273 واحد از مسکن آماده افتتاح شهرستان، مربوط به مسکن روستایی است

وی ادامه داد: سهمیه ساخت و احیای مسکن روستایی شهرستان ملایر در پایان سال گذشته، یک هزار و 341 واحد بود که تاکنون یک هزار و 542 پرونده در این زمینه تشکیل و 932 مورد به بانک‌های عامل معرفی شده و 532 پرونده از این تعداد به مرحله عقد قرارداد رسیده است.

فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به اهمیت ایمن‌سازی مسکن روستایی ابراز داشت: در دو سال گذشته به دلیل همکاری مطلوب بانک‌های عامل و تلاش بخشداران و دهیاران، شهرستان ملایر توانسته در بخش مسکن روستایی رتبه برتر استان را از آن خود کند.

وی با بیان اینکه در گذشته وضعیت مسکن روستایی از شرایط مطلوبی برخوردار نبود، ادامه داد: با کوچکترین حادثه و بحرانی شاهد تلفات و مشکلاتی در این بخش بودیم و در این راستا اقدام در راستای ایمن‌سازی مسکن روستایی در دولت نهم و دهم با رشد بالایی پیش رفت و برنامه‌ریزی لازم در این بخش صورت گرفت که امروز شاهد ساختن مسکن روستایی در نقاط مختلف کشور هستیم.

خیریانپور یکی از اقدامات خوب و بی‌نظیر دولت نهم و دهم را تأکید بر ایمن‌سازی مسکن روستایی برشمرد و گفت: در حال حاضر بیشتر خانه‌های روستایی با بافت جدید ساخته و احیا شده و این امر رضایتمندی روستاییان را به همراه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در پایان سال گذشته 7 هزار و 921 واحد مسکونی در شهرستان ملایر آماده افتتاح و بهره‌برداری بود.

فرماندار ملایر در ادامه به ساخت مسکن در دیگر بخش‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: 101 واحد مسکن شهرهای زیر 25 هزار نفر شامل ازندریان، سامن، جوکار و زنگنه و 3 هزار و 26 واحد مربوط به مسکن مهر شهر ملایر شامل خودمالکان و بافت فرسوده است.

وی سهمیه شهرستان ملایر در مسکن شهرهای زیر 25 هزار نفر را 882 واحد عنوان و ابراز کرد: تاکنون 673 پرونده مسکن در این شهرها به عقد قرارداد رسیده است.

خیریانپور همچنین از عقد قرارداد یک هزار و 576 واحد به مبلغ 26 میلیارد و 70 میلیون تومان در حوزه بافت فرسوده شهری خبر داد و افزود: مسکن مهر ملایر یکی از مسکن‌های برتر در استان است و این امر به خاطر موقعیت مکانی و شرایط مناسب مسکن مهر در این شهرستان است.

وی با تأکید بر دستگاه‌های خدمات‌رسان گفت: همه شرایط و امکانات در مسکن مهر باید به موقع آماده شود تا مردم مشکلی نداشته باشند.

فرماندار ملایر در پایان از آماده بودن 4 هزار و 400 واحد مسکن شامل مسکن روستایی، بافت فرسوده، شهرهای زیر 25 هزار نفر و مسکن مهر در ملایر خبر داد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول