اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیکزاد:/2

ره‌آورد دولت احمدی‌نژاد ساخت چهار میلیون مسکن در کشور

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: با درایت و حمایت دولت نهم و دهم و شخص رئیس جمهور در هفت سال گذشته چهار میلیون و 110 هزار واحد مسکن در کشور احداث شده که در طول تاریخ این سرزمین بی‌نظیر است.

ره‌آورد دولت احمدی‌نژاد ساخت چهار میلیون مسکن در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نیکزاد عصر امروز در جلسه شورای حمل و نقل و مسکن استان اردبیل اظهار داشت: ما از تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی با هوشمندی گذر می‌کنیم و به یقین روسیاهی برای دشمنانی باقی می‌ماند که از عزت، معنویت و عقلانیت این ملت در هراس و نگرانی هستند.

وی در ادامه سخنان خود به عزتمندی ملت ایران و ضرورت حضور مجاهدانه آنها در صحنه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: امروز اگر دولت ساده، بی‌ادعا و مجاهدانه در سنگر خدمت در صدد حل مشکل معیشت، مسکن، حمل و نقل و بسیاری از تأسیسات زیربنایی مردم است همه به دلیل اهمیت و جایگاه خدمت‌رسانی بی‌منت به ملت است که دولت هیچ وقت از فلسفه و ماهیت شعارهای سال 85 خود عقب‌نشینی نکرده است.

نیکزاد با یادآوری اینکه پلان بزرگ دولت و مسئولان ایجاد رفاه بیشتر و اقتدار و سربلندی نظام اسلامی است، تصریح کرد: اگر ما به کلان قضایا و تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسئولان و خدمتگزاران نظام اسلامی توجه کنیم به خوبی در می‌یابیم که همه در یک مسیر واحد سعی می‌کنند این انقلاب به سرمنزل مقصود برسد.

عضو کابینه دولت دهم به محدود بودن فصل کاری در استان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: کارهای نشدنی امروز به درایت این ملت و جوانان برومندش و در سایه حمایت دولت خدمتگزار انجام‌شدنی است به شرط آن که همه آستین بالا بزنیم و صادقانه وارد میدان کار و تلاش شویم.

وی جای جای کشورمان و استان اردبیل را شبیه به کارگاه سازندگی دانست و خاطر نشان کرد: اگر از زمان حضور دولت خدمتگزار دولت نهم و دهم بیش از چهار میلیون و 110 هزار واحد مسکن احداث شده و در حال تکمیل شدن است همه نشانگر نگاه ویژه رئیس جمهور به خدمات شبانه‌روزی است و ایجاد رفاه و آسایش بیشتر برای مردم است.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: رئیس جمهور دوست ندارد برای دولت آینده ارث نیمه تمامی باقی بگذارد چرا که این کار دور از شأن و مروت دولت احمدی‌نژاد است تا برای دولت‌های آینده سوغات پروژه نیمه کاره به جای بگذارد.

نیکزاد تکمیل پروژه‌های مهر ماندگار را در همین راستا توصیف کرد و بیان داشت: پروژه‌های مهر ماندگار با هدف خدمت‌رسانی کامل دولت خدمتگزار نهم و دهم انجام می‌شود تا بخش عظیمی از طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه مسکن، راه، حمل و نقل، آب و خاک و بسیاری از زمینه‌ها تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

وی یادآور شد: این حق مردم اردبیل است که از راه‌آهن، خط هوایی مناسب، حمل و نقل مطلوب و جاده‌های مواصلاتی شایسته بهره‌مند شوند و ما عهدی را که با مردم در خدمت‌رسانی بی‌منت بستیم به یقین جامه عمل می‌پوشانیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول