اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بناب در مجلس مطرح کرد

مصوبه سفر دولت به بناب مسکوت مانده / ‌تمایل بخش خصوصی برای اجرا

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بناب در مجلس با انتقاد از عدم پیشرفت مناسب طرح ایستگاه راه‌آهن بناب گفت: این طرح که از مصوبات دور اول سفرهای استانی رئیس‌جمهور است، تاکنون از پیشرفت قابل توجهی برخوردار نیست.

مصوبه سفر دولت به بناب مسکوت مانده / ‌تمایل بخش خصوصی برای اجرا

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام شیخ‌محمد باقری‌بنابی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به کم‌کاری‌های موجود در عرصه ریلی استان اشاره کرد و توسعه همه‌جانبه آذربایجان‌شرقی ‌را نیازمند داشتن خطوط ریلی، جاده‌ها و فرودگاه‌های بزرگ و مجهز دانست و با اشاره به اجرای طرح راه‌آهن تبریز ـ میانه اظهار کرد: امیدواریم با افتتاح این پروژه لطمه‌ای به راه‌آهن جنوب آذربایجان وارد نشود.

وی با انتقاد از عدم پیشرفت مناسب طرح ایستگاه راه‌آهن بناب افزود: این طرح که از مصوبات دور اول سفرهای استانی رئیس‌جمهور است، تاکنون از پیشرفت قابل توجهی برخوردار نیست و با وجود وعده‌های چندین و چند باره مسئولان هنوز این طرح مسکوت مانده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از انجام هماهنگی‌های لازم با وزیر نیرو برای اجرای فازهای سه و چهار نیروگاه سهند بناب خبر داد و تصریح کرد: مصرّ هستیم تا فازهای سه و چهار این نیروگاه اجرا شود.

وی همچنین از تمایل بخش خصوصی برای تولید برق در بناب خبر داد و اذعان کرد: مذاکراتی در این خصوص انجام شده ولی تاکنون مشکلات مربوط به سرمایه‌گذاری مانع از اجرای آن شده است.

باقری‌بنابی صنعتی شدن بناب را نیازمند توسعه نیروگاه سهند بناب با مشارکت بخش خصوصی دانست.

وی سپس با اشاره به ضرورت تأمین امنیت سرمایه‌گذاران گفت: امنیت جانی، سیاسی و اقتصادی سرمایه‌گذار باید تأمین شود.

باقری‌بنابی در عین حال تصریح کرد: مبارزه با فساد باید باشد، ولی مبارزه نباید به نوعی باشد که سرمایه‌گذاران احساس ناامنی کنند.

نماینده مردم بناب در مجلس یادآور شد: اعلام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری قطعاً دارای پیام است؛ ولی درک آن برای مسئولان مشکل شده است.

انتهای پیام/‌ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول