اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان بوشهر:

رشادت‌های سربازان در مبارزه با قاچاقچیان ‌بر کسی پوشیده نیست

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: امروز سربازان در نظام مقدس جمهوری اسلامی الگوی ایثار و فداکاری هستند و رشادت‌های آنان در عرصه‌های مختلف خصوصا در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر بر کسی پوشیده نیست.

رشادت‌های سربازان در مبارزه با قاچاقچیان ‌بر کسی پوشیده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی رزمی صبح امروز در دیدار کارکنان وظیفه، دوران خدمت مقدس سربازی را بهترین فرصت برای کسب تجربه و استفاده بهینه از اوقات زندگی عنوان کرد و اظهار داشت: ‌قانونمندی و قانونمداری و تابع مقررات بودن از جمله موضوعاتی است که جوانان در این دوره با  آن خو می‌گیرند.

وی با تقدیر از رشادت‌های سربازان در عرصه نظم و امنیت تصریح کرد: سربازان حافظان امنیت مرزهای خاک مقدس کشور جمهوری اسلامی بوده و در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی خون خود را نثار می‌کنند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: امروز سربازان در نظام مقدس جمهوری اسلامی الگوی ایثار و فداکاری هستند و رشادت‌های آنان در عرصه‌های مختلف خصوصا در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر بر کسی پوشیده نیست.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: یکی از اهداف حمله دشمن به کشور اسلامی، جنبه استعماری و غارت بوده است، که خوشبختانه تمام اهداف پست دشمنان در 8 سال دفاع مقدس با ایثارگری‌های شهیدان و جانبازان عزیز ناکام ماند.

رزمی بیان کرد: دوران خدمت مقدس سربازی بهترین فرصت برای کسب تجربه و استفاده بهینه از اوقات زندگی است.

در این دیدار سرهنگ چاپی معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان بوشهر ضمن ارائه عملکرد این معاونت در خصوص گرامیداشت روز سرباز و طرح بهینه‌سازی اوقات فراغت کارکنان وظیفه به تشریح برنامه‌های پیش رو برای کارکنان مذکور در هفته دفاع مقدس پرداخت.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول