اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یکسال اخیر

بیش از 2400 قاچاقچی مواد مخدر در استان بوشهر دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر گفت: در یکسال اخیر 2 هزار و 417 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در استان بوشهر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

بیش از 2400 قاچاقچی مواد مخدر در استان بوشهر دستگیر شدند

حجت‌الله نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: میزان کشف مواد مخدر در استان بوشهر در یکسال اخیر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن، 23 درصد افزایش دارد.

وی افزود: در این مدت پنج کیلوگرم شیشه، 15 کیلوگرم هروئین، 2 هزار و 386 کیلوگرم تریاک، 2 هزار و 99 کیلوگرم حشیش و مابقی نیز سایر مواد مخدر بوده که کشف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر ادامه داد: در این مدت 52 باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر که از طریق آب‌های خلیج فارس در بوشهر فعالیت می‌کردند منهدم و اعضای اصلی آنان دستگیر شدند.

نوری ادامه داد: از این باندها 67 دستگاه خودروی سبک و سنگین و 9 دستگاه موتورسیکلت کشف و توقیف شد.

وی تصریح کرد: در یکسال اخیر 2 هزار و 417 نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در استان بوشهر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

رئیس پلیس مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به خطرناک بودن مواد مخدر صنعتی گفت: با توجه به ورود مواد مخدر صنعتی در بین جوانان به خانواده‌ها توصیه می‌شود که بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.

وی ضمن تشریح عملکرد یک ساله این پلیس به شناسایی موادمخدر صنعتی و عواقب استفاده از آن پرداخت.

نوری با تاکید بر اهمیت پیشگیری از اعتیاد جوانان به موادمخدر گفت: خانواده‌ها بیشتر مراقب فرزندان خود در رفتار و ارتباط آنها با دوستانشان باشند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر اظهار داشت: متأسفانه جوانان ما آگاهی کافی برای مواجهه با خطرات جدی مواد مخدر صنعتی ندارند که در این زمینه باید اقدامات فرهنگی بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول