اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال صورت گرفت

کشف 165 هزار لیتر نفت و گاز قاچاق در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی از کشف 165 هزار لیتر نفت و گاز در نیمه نخست سال جاری در این استان خبر داد.

کشف 165 هزار لیتر نفت و گاز قاچاق در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قلندری عصر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی اظهار کرد: تاکنون پنج جلسه با 35 مصوبه در شهرستان بیرجند، 17 جلسه با 106 مصوبه در سایر شهرستان‌ها و برگزاری سه جلسه کارگروه فرآورده سوخت با 16 مصوبه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اقدامات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال جاری بوده است.

وی افزود: کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی جزو رتبه‌های برتر کشوری است و این مهم سبب شده تا ستاد مرکزی آمادگی خود را بیش از پیش با کمیسیون خراسان جنوبی بیان کند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی از کشف 17 هزار پارچه، 3 هزار و 300 جفت کفش، 101 هزار پوشاک، 355 هزار بسته سیگار، 165 هزار لیتر نفت و گاز، بیش از 4 هزار لیتر نفت سفید و 957 راس دام زنده قاچاق در شش ماهه سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

*الصاق طرح شبنم بر 42 هزار کالای خراسان جنوبی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی نیز گفت: تاکنون 42 هزار فقره الصاق طرح شبنم بر روی کالاهای مشمول این طرح در استان انجام شده است.

علیرضا جمیع با بیان اینکه عمده کالاها از سوی مجمع امور صنفی و اتحادیه‌های صنفی در استان انجام می‌شود، افزود: علاوه بر گروه کالایی اول گروه کالایی دیگری نیز به استان ابلاغ شده که تا اول آذر ماه الصاق آن انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای کشفیات کالای قاچاق در سطح استان طی شش ماه امسال 700 مورد بازرسی در سطح استان انجام شده که در این راستا 30 فقره پرونده تخلف با میزان جریمه 900 میلیون تومان تشکیل شده است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول