اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فردوس خبر داد

دستگیری 236 قاچاقچی مواد مخدر در فردوس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان فردوس از دستگیری 236 قاچاقچی موادمخدر از ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 236 قاچاقچی مواد مخدر در فردوس

محمدحسن قلیچ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: سرمایه اجتماعی اساس اقتدار نیروی انتظامی است و مردم با اعتماد و ارتباط مطلوب با پلیس سبب موفقیت‌آمیز بودن فعالیت‌های پلیس می‌شوند.

وی از کشف 100 درصدی سرقت‌های صورت گرفته در سطح شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تعداد 23 فقره سرقت در شهرستان فردوس به وقوع پیوست که همه موارد کشف و در این ارتباط تعداد 25 نفر سارق دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی فردوس همچنین از دستگیری 236 قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری بیش از 570 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مبادی ورودی و خروجی شهرستان فردوس کشف و در این ارتباط تعداد 61 دستگاه خودرو توقیف و هشت باند توزیع مواد مخدر نیز منهدم شد.

قلیچ از افزایش 45 درصدی کشفیات موادمخدر در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان فردوس در مسیر ترانزیت، بیشتر کشفیات مواد مخدر در مبادی ورودی و خروجی شهرستان و از افراد غیربومی کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی فردوس تعداد تماس‌های صورت گرفته با پلیس 110 را از ابتدای سال جاری بیش از 3 هزار و 800 مورد اعلام کرد و یادآور شد: بیشترین تماس‌ها در ارتباط با اختلافات خانوادگی، نزاع و تصادفات صورت گرفته که حضور به موقع پرسنل پلیس 110 در صحنه سبب رضایت 98 درصدی مردم شهرستان فردوس شده است.

وی همچنین از کشف 140 مورد تجهیزات ماهواره و 2 هزار سی‌دی غیر مجاز در سطح شهرستان فردوس خبر داد و گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان فردوس در مسیر ترانزیتی بندرعباس به مشهد از ابتدای سال جاری تاکنون تعدادی کالای قاچاق به ارزش ریالی 690 میلیون ریال کشف و در این ارتباط 22 نفر نیز دستگیر شدند.

*وقوع 112 فقره تصادف در فردوس

فرمانده انتظامی فردوس با اشاره به وقوع 112 فقره تصادف در سطح شهرستان فردوس گفت: میزان تصادفات درون شهری فردوس نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد کاهش یافته است.

قلیچ به برگزاری همایش موتورسیکلت سواران آسیب‌پذیر طی هفته ناجا در شهرستان فردوس اشاره کرد و افزود: این همایش به منظور پیشگیری از حوادث و سوانح و آگاه‌سازی جوانان و موتورسواران برگزار و بیش از 200 عدد کلاه ایمنی نیز به صورت رایگان به موتورسواران اهدا شد.

وی از خانواده‌ها خواست که ارتباط بیشتری با فرزندان خود داشته باشند چرا که امروز دشمن با هجمه‌‌های فرهنگی خود قصد دارد تا دیانت را از مردم بگیرد و در نوک پیکان دشمن، جوانان هدف گرفته شده‌اند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول