اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل:

مبارزه با کالای قاچاق مجاهدت در سنگر توسعه است

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و ارز در شرایط کنونی کشور مجاهدتی بی‌نظیر در جبهه کار و تلاش و حرکت رو به رشد جامعه است.

مبارزه با کالای قاچاق مجاهدت در سنگر توسعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد عظیمی صبح امروز در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز اردبیل اظهار داشت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که پدیده قاچاق مخرب و به ضرر اقتصاد ملی و هویت تاریخی ایرانیان است و عمل حرام قطعی و ممنوع به شمار می رود، مسئولیت شرعی ما نیز آگاه کردن مردم در استفاده نکردن از کالاهای قاچاق و خارجی است.

این مسئول با بیان اینکه دشمن بعد از شکست در جبهه سیاسی و نظامی، امنیتی هم‌اکنون در جبهه اقتصادی آتش هجمه‌های خود را گسترش داده است، افزود: آنها سعی می‌کنند به نظام اسلامی ما با تحریم و سایر اقدامات لطمه بزنند به طوری که تلاش می‌کنند تا گلوگاه های رونق اقتصادی ایران را دچار تخریب و تشویش کنند و در نظام اقتصادی ایران اخلال ایجاد کنند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل هدف اصلی دشمن از این اقدامات خبیث‌گونه را ناکارآمد جلوه دادن دولت و مسئولان توصیف کرد و گفت: آنها راه را به خطا رفتند چرا که پیوند مردم با دولت و نظام روز به روز بیشتر می‌شود و هرگز برخی از مشکلات اقتصادی نمی‌تواند این ملت را در رسیدن به اهدافش دلسرد کند.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری اردبیل  بیان داشت:در این زمنیه یکی از مباحث مطرح شده قاچاق است که از این طریق می‌خواهند به جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کرده و در روند سالم اقتصادی کشورمان اختلال ایجاد کنند.

عظیمی بیان داشت: هر کالایی که از مبادی و مجرای قانونی رد و بدل نشده و حقوق دولتی گمرکی و مالیاتی آن پرداخت نشود به عنوان کالای قاچاق شناخته می‌شود که به جد نیروی انتظامی با ورود و فروش آن مقابله می‌کند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل به ابعاد زیانبار قاچاق کالا در تعطیلی و رکود کارخانه های داخلی و گسترش بیکاری نیز اشاره کرد و گفت: قاچاق عامل از بین برنده بستر اشتغال و اقتصاد پویا در یک جامعه است که سبب می‌شود این نظام اقتصادی رو به پایین حرکت کند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل هر اقدامی که لازم و شایسته بوده به کار گرفتیم تا کالایی به دور از دید عوامل نظارتی عرضه نشود تا زمینه اقتصاد کاذب و تولید دروغین فراهم نیاید.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول