اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد

کاهش آمار قاچاقچیان شیشه در قزوین

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: اکنون نیروی انتظامی برخورد جدی با قاچاقچیان شیشه دارد به طوری که آمار آنها نسبت به سال‌های گذشته در استان قزوین کاهش یافته است.

کاهش آمار قاچاقچیان شیشه در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسعود جعفری‌نسب ظهر امروز در همایش نیروی انتظامی اظهار کرد: مبارزه جدی نیروی انتظامی استان قزوین با قاچاقچیان شیشه شروع شده و با قاچاقچیان مواد مخدر در این استان برخورد می‌شود.

این مسئول اقدامات اجتماعی، فرهنگی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر در جامعه را از جمله مأموریت‌های نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردم نهاد نیز در تحقق این مأموریت‌ کمک بسزایی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به برخی از افراد خاص که در خصوص معتادان دانشجو و دانش‌آموز در جامعه آمار و ارقام‌هایی از جمله افزایش روزبه‌روز اعتیاد این قشر را ارایه می‌دهند، اذعان کرد: آمار آنها واقعیت و اعتباری ندارد.

جعفری‌نسب ادامه داد: در طی یک‌سال که قاچاقچیان موادمخدر در استان قزوین را دستگیر می‌کنیم در بین آنان یک نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان نیست که این بیانگر عدم واقعیت آمار این افراد و نهادها است.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: این افراد و نهادهای خاص بیشتر هدفشان سیا‌ه‌نمایی در جامعه است و جوانان ایرانی روزبه‌روز در حال پیشرفت و رشد در عرصه علم و دانش هستند و امیدواریم تلاششان را در این عرصه ارتقا بخشند تا به جایگاه خودشان در جهان برسند.

وی با بیان اینکه برخی از موضوعات اجتماعی به دلایل مختلف انتظامی و قضایی می‌شوند، اظهار کرد: نیروی انتظامی با مداخله کردن می‌تواند از وقوع این مسئله جلوگیری کند تا بسیاری از مشکلات در جامعه برطرف شود.

جعفری‌نسب ادامه داد: نیروی انتظامی باید با کلام نرم و مناسب جوانان را امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر کند تا جوانان کمتر منجر به اشتباه در زندگی شوند.

این مسئول یادآور شد: نیروی انتظامی تلاش می‌کند تا با پیشنهادات و انتقادات مردم نقاط ضعف را برطرف و نقاط مثبت خود را تقویت‌ کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه نیروی انتظامی فعالیت‌های متنوعی را در راستای اهداف تبیین شده برای مردم انجام می‌دهد، عنوان کرد: مأموریت‌های ناجا در حوزه‌هایی از جمله ترافیکی، فرهنگی و ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و در همین راستا تلاش می‌کند با انجام دادن درست این وظایف آرامش و امنیت را در جامعه برقرار کند.

وی اضافه کرد: موفقیت‌های ورزشی، علمی و اجتماعی جوانان در جهان از اهمیت والایی در پیشرفت و توسعه ایران دارد بر همین اساس باید مسئولان نظام توجه ویژه‌ای به آنان کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: برای رسیدن جوانان به اهدافشان باید امکانات مناسبی در جامعه و خانواده برای آنان فراهم شود تا آنان سریع‌تر به موفقیت‌ برسند.

این مسئول ابراز داشت: پیشرفت ایران در گرو موفقیت جوانان است و باید برای رسیدن به این هدف امکانات و شرایط مناسب در جامعه و خانواده برای آنان فراهم شود تا آنان راحت‌تر به موفقیت‌ها دست یابند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه امنیت موجب رشد فکری، فرهنگی، سیاسی، پیشرفت و توسعه کشورها می‌شود، عنوان کرد: مردم ایران توانسته‌اند در سایه امنیت به موفقیت‌های بسیاری از جمله فرهنگی، نظامی، اجتماعی و اقتصادی برسند.

جعفری‌نسب خاطرنشان کرد: اکنون جوانان ایرانی در تمام زمینه‌ها از جمله ورزشی و علمی به موفقیت‌های چشم‌گیری دست یافته‌اند که این نقش‌آفرینی آنان در این عرصه‌ها نشان‌دهنده شکوفایی استعدادهای آنان در عرصه‌های مختلف جهانی است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه علم و دانش یکی از ویژگی‌های برتری کشورها در جهان است، ابراز کرد: بر این اساس باید برای کسب علم و دانش در کشور تلاش کرد.

انتهای پیام/ن10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول